//

U2 enkel nog in de muziekplayer bij de wekker

U2 enkel nog in de muziekplayer bij de wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een probleem waarvan ik denk dat dit nog steeds ruimte van mijn iPhone in gebruik neemt nl. we kregen allemaal het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-14, 23:58
rmnzlnsk rmnzlnsk is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 8
Standaard U2 enkel nog in de muziekplayer bij de wekker

Hallo,

ik zit met een probleem waarvan ik denk dat dit nog steeds ruimte van mijn iPhone in gebruik neemt nl.
we kregen allemaal het album van U2 gratis bij iOS8, terwijl ik dit amper nodig had.
Nu, het album heeft eigenlijk nooit in mijn muziekplayer zichtbaar gestaan, tot ik deze week ontdekte, dat het album wel tevoorschijn komt als ik een nieuw lied wil kiezen bij mijn wekker. Het staat dus enkel daar, bij de gewone muziekplayer staat het niet. Heb al het album gesynchroniseerd en terug verwijderd en nog steeds staat het er.
Weet iemand van jullie hoe ik het ook hélemaal van mijn iPhone kan verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
alarm, album, ios8, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Wat voor muziekplayer gebruiken jullie? :) Shorty007 Muziek, foto & video 0 13-09-12 17:49
iPhone: Probleem jailbroken 3G geupgrade naar 4.0 en nu enkel nog emergency call scherm amoorie Jailbreak 0 17-08-10 19:34
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog pinki Archief 1 13-02-10 13:36
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon alainb iPhone Apps 3 01-07-09 23:37
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm loorp Unlock [archief] 4 02-01-08 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.