//

Wifi iPhone 4s valt steeds weg

Wifi iPhone 4s valt steeds weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een maand een 2e hands iPhone 4s. Hij heeft het de eerste twee weken super goed gedaan maar sinds een week ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-14, 01:36
Irizjuhhhhh Irizjuhhhhh is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Question Wi-Fi iPhone 4s valt steeds weg

Hallo,

Ik heb sinds een maand een 2e hands iPhone 4s. Hij heeft het de eerste twee weken super goed gedaan maar sinds een week valt de Wi-Fi thuis steeds weg. hij doet het dan 1 minuut, valt 1 minuut weg en dan doet hij het weer 1 minuut. Super irritant. Dit gebeurt alleen thuis terwijl op mijn iPod touch en andere apparaten, ook de iPhone van mijn vader en broer wel gewoon goed doen op de Wi-Fi. Op school en werk heb ik wel goed bereik en valt deze niet weg.

Heeft er iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Iris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-14, 11:30
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Heb je misschien een ip conflict.
  #3  
Oud 16-10-14, 12:55
Irizjuhhhhh Irizjuhhhhh is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Heb je misschien een ip conflict.
Hoe los ik dit dan op?
  #4  
Oud 17-10-14, 10:04
rotteappel rotteappel is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 4
Standaard Wi-Fi doet het niet

Onlangs een "goed" werkende 4s gekocht. Hij heeft het een week goed gedaan totdat ik een update op het toestel heb gezet. Ios 8.0.2. Ik was er al wat huiverig voor, want bij Microsoft doen updates je ook meestal geen goed. Aangezien iedereen roeptoeterd dat Apple perfecte updates heeft, toch maar gedaan.
Wat blijkt; geen Wi-Fi meer sinds de update. Hij heeft het na herhaaldelijk opstarten nog 2 keer gedaan, maar nu doet ie helemaal niets meer.
Ik heb overal gelezen dat dit een heel veel voorkomend probleem is, maar bij apple sluiten ze de ogen. Eerst een hoop tijd en geld investeren voordat ze je uberhaupt willen helpen...
Apple besturingssystemen is dus dezelfde troep als Windows.
Heb Apple serieus geprobeerd omdat een aantal mensen mij dit hebben aangeraden; nu al weer spijt. Ik ga maar weer terug naar Samsung
  #5  
Oud 17-10-14, 15:59
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Ga naar instellingen kies Wi-Fi klik op de omcirkelde i van je huis internet en kies vervolgens op vergeet dit netwerk. Daarna kies je weer je huis internet waardoor je opnieuw aangemeld wordt en hopelijk een nieuwe ip adres krijgt
Reageren

Labels
iphone 4s, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi verbinding valt steeds weg stefvoetbal iPhone algemeen 4 10-09-14 07:03
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg iheijnekamp Wi-Fi 34 20-09-13 17:40
Wi-Fi op iPhone iOS 6.1.2 valt steeds weg Herman7 iPhone algemeen 16 27-05-13 23:23
Wi-Fi Iphone4 valt steeds weg danielle1001 iPhone algemeen 0 02-12-12 21:56
Wi-Fi problemen. Valt steeds weg! Bcud4 Wi-Fi 4 19-04-10 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.