//

Reservekopie terugzetten lukt niet, iphone 5s.

Reservekopie terugzetten lukt niet, iphone 5s. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een nieuwe Iphone koop, geeft ik mijne oude aan mijn zoon en hij geeft zijn iphone aan de mama. Ik verkoop dan gewoonljk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-14, 03:48
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard Reservekopie terugzetten lukt niet, iphone 5s.

Wanneer ik een nieuwe Iphone koop, geeft ik mijne oude aan mijn zoon en hij geeft zijn iphone aan de mama. Ik verkoop dan gewoonljk deze.

Ik heb 3 reservekopieën van mijn zoon in itunes staan. Ik zet zoek mijn iphone uit. Doe dan herstel iphone.

Dan vraagt Itunes om een reserve kopie terug te zetten. Hij zet blijkbaar de reserverkopie terug. Dan gaat hij uit en start terug op. Ik weet niet van buiten, maar in het vakje bovenaan Itunes volgen er 4 stappen, waarvan de 3 de voorbereiding is van het terugzetten van de apps, en bij stap 4 blijft hij altijd hangen. "wachten tot onderdelen worden gekopieerd", ik heb nog andere gelijkaardige boodschappen gehad.

Ben nu al 7 uur bezig. Maar lukt me niet Alles geprobeerd, computer herstarten. etc... Op mijn zoon staan al de apps zoals het moet maar ze zijn nog niet gedownload er staat praktisch overal wachten. En de icoontjes zijn donker. Slechts enkele zijn ok en werken.

Vroeger werkten we allemaal onder 1 apple ID, nu met ios hebben we dit verandert, met family sharing. Dus mijn zoon heeft nu zijn eigen icloud of ID account. Hij is ook 2 september 18 geworden.

Zou het kunnen dat wanneer hij 18 geworden is niet meer kan gebruik maken van family sharing, Dus alleen kinderen of echtgeno(o)t(e).

Of heeft het te maken met het feit dat het vroeger onder mijn account is gekocht en dat de reserverkopie op zijn account staat (ook al is het gekoppeld aan die van mij)...

Terwijl er zon 30 GB van de 64 zou moeten opstaan blijft het hangen op 10,6 gebruik. Ook de (veel) gekochte muziek van Itunes is onzichtbaar. (geen materiaal aanwezig)

Ik heb ook al eens geprobeerd Icloud account te verwijderen en mijn hoofd ID account te gebruiken, zoals vroeger voor de family sharing. Ik merkte wel dat de gekochte muziek aanwezig was. Deze kon ik downloaden.

Ook heb ik geprobeerd al de apps die op wachten stonden en donker gekleurd waren, te verwijderen en opnieuw via de appstore opnieuw te downloaden dat ging dan wel. Maar als je dit allemaal 1 per 1 moet gaan doen. Ik denk dat dit niet de bedoeling is.

Ik heb dit al verschillende keren gedaan, nooit problemen mee gehad. Is het de IOS story of family shering. Of zie ik iets over het hoofd..

Dank voor jullie goede raad.

PS Hij hangt nu al meer dan een uur aan Itunes. Oplsag in Gebruik is van 10,6 naar 10,7 gegaan. Op dit tempo duurt het nog enkele dagen? Ik ga het deze nacht of wat er van overblijft het nog laden synchroniseren, hopelijk is het morgenvroeg toch in orde..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-14, 20:48
JEROENDB JEROENDB is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 94
Standaard

Ik heb vandaag al de apps welke wel al op het scherm stonden maar je niet kon openen, zo'n 100? ongeveer, één voor één gedownload. Die niet meer in de appstore stonden heb ik via Itunes op het einde terug geInstalleerd.

Ik heb dus maw bijna alles manueel teruggezet, het was iets gemakkelijker om dat ik elke schermindeling met de apps had. Alles netjes opgeschreven en opgezocht. Weer enkele uren bezig geweest. Alles opnieuw gesynchroniseerd en dit lukte nu wel!!

Ik weet niet in hoeverre al de opgeslagen informatie van elke app bewaard is. Ik heb mijn zoon nog niet horen vloeken.

Niettegenstaande hij tevreden was van de iphone 5 heeft hij nu de "S" en is vooral blij met de iets betere camera...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 reservekopie terugzetten lukt niet Michellexx iPhone algemeen 3 01-10-14 14:59
Niet alle apps terug na terugzetten reservekopie i@nne iPhone algemeen 10 17-07-13 20:28
Reservekopie terugzetten lukt niet maxblast iPhone algemeen 7 14-06-13 11:10
Windows: reservekopie terugzetten lukt niet farhaa iTunes 1 11-07-11 10:52
kan reservekopie niet terugzetten Guest-20191103144301 Archief 1 13-11-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.