//

Airprint werkt niet (meer)

Airprint werkt niet (meer) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben op dit moment problemen met printen via AirPrint. Zowel de iPhone 4s met software IOS 7, mijn 5s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-14, 14:11
Hans Mulder Hans Mulder is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 1
Red face Airprint werkt niet (meer)

Beste
Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben op dit moment problemen met printen via AirPrint. Zowel de iPhone 4s met software IOS 7, mijn 5s met software IOS 8.1 zoeken naar de printer en geven de melding Airprinter niet gevonden. Wij hebben een HP Photosmart 7520. Tot voor kort konden we gewoon printer. In samenwerking met HP helpdesk printer gecheckt. Printer werkt goed. Hebben jullie hierover meer meldingen gehad en wat kan ik doen. Het gebruik van AirPrint is namelijk wel erg makkelijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-14, 14:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...naar-ios8.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AirPrint printer werkt slechts af en toe BfromB iPhone algemeen 1 20-08-13 08:40
Airprint werkt niet meer coenox iPhone algemeen 8 06-02-13 22:28
Bizar: airprint werkt op ipad en mac maar niet op iphone MCNO iPhone algemeen 1 04-12-11 18:03
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.