Kan oude paring met bluetooth niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ene iPhone 6+ waarop ik de backup van mijn oude 5 heb gezet maar ik heb ene probleem met Bluetooth. Ik zie oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan oude paring met bluetooth niet verwijderen
Ik heb ene iPhone 6+ waarop ik de backup van mijn oude 5 heb gezet maar ik heb ene probleem met Bluetooth. Ik zie oude paringen staan die ik niet kan verwijderen omdat ze grijs zijn. Ook heb ik, denk ik, daardoor een probleem met continuity want dat werkt niet van Macbook naar iPhone 6+, andersom wel. Wat kan ik doen om deze problemen op te lossen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees PrickleyPete's en jameswilko2's
[iPhone] Bluetooth cannot forgot device - MacRumors Forums Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles werkt nu behalve paren met mijn MAcBook pro. Om de een of andere reden werkt dat niet maar goed. De hele opzet van Handoff/continuity is een beetje rommelig. Je moet kijken bij iCloud, Facetime en op allebei de apparaten. Als dat allemaal goed staat werkt het.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bluetooth, continuity, iphone 6 plus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van oude telefoon niet te verwijderen | iphonemeid | iPhone algemeen | 0 | 18-03-14 16:06 |
iPhone4 - bluetooth kan niet met MacBook verbonden worden | wba | iPhone algemeen | 3 | 02-12-13 09:58 |
Windows: wil syncen met oude pc's, hoe deze verwijderen | ILAvOB | iTunes | 0 | 15-06-13 18:31 |
oude contacten verwijderen lukt niet. | CC. | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 17:30 |
Muziek: iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen | m_tiao | Muziek, foto & video | 10 | 18-12-07 14:41 |
|
|