iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iCloud & handoff (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159445-icloud-and-handoff.html)

olivierlefranc 18-10-14 19:06

iCloud & handoff
 
hallo

Ik heb het probleem dat mijn iphone niet alle contacten synchroniseert met iCloud. Er staan slecht een paar van mijn contacten wel in iCloud heb al geprobeerd om contacten te synchroniseren maar hij vindt geen nieuwe contacten. Weet iemand hoe dit komt?

Mijn 2e vraag is via handoff kan ik niet bellen of antwoorden op sms'en enkel via iCloud. Als ik sms naar iemand via mijn macBook verschijnt er een foutmelding dat dit nummer niet geregistreerd is op iCloud. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt!

Freeltd 21-10-14 14:57

Bij mij werkt dit systeem te perfect, denk ik.

Wanneer iemand mij belt, gaat dus ook mijn iPad rinkelen. Op zich geen probleem, ALS ik niet thuis ben. Als ik thuis ben, dan ligt zowel mijn iPad als iPhone in de buurt. Dus rinkelen beiden. En als ik de iPhone opneem, blijft de iPad gewoon rinkelen. Zelfs al is het gesprek gedaan en heb ik afgelegd, blijft die iPad rinkelen, totdat ik die opneem en dan terug afdruk.

Het is toch de bedoeling dat wanneer ik met 1 van de toestellen opneem, dan de rest dan stopt met rinkelen, niet?

Wat kan ik daar aan doen? Want als dat de bedoeling is, kan ik beter die hele handoff afzetten :d

stino90 21-10-14 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 980885)
Bij mij werkt dit systeem te perfect, denk ik.

Wanneer iemand mij belt, gaat dus ook mijn iPad rinkelen. Op zich geen probleem, ALS ik niet thuis ben. Als ik thuis ben, dan ligt zowel mijn iPad als iPhone in de buurt. Dus rinkelen beiden. En als ik de iPhone opneem, blijft de iPad gewoon rinkelen. Zelfs al is het gesprek gedaan en heb ik afgelegd, blijft die iPad rinkelen, totdat ik die opneem en dan terug afdruk.

Het is toch de bedoeling dat wanneer ik met 1 van de toestellen opneem, dan de rest dan stopt met rinkelen, niet?

Wat kan ik daar aan doen? Want als dat de bedoeling is, kan ik beter die hele handoff afzetten :d

Raar, hier stopt het rinkelen van het andere toestel nagenoeg onmiddellijk.

Guest-20180925190238 21-10-14 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stino90 (Bericht 980922)
Raar, hier stopt het rinkelen van het andere toestel nagenoeg onmiddellijk.

Hier stoppen ook alle iDevices en Macs met rinkelen als ik ergens opneem. Net zoals vroeger met Facetime ook.

Freeltd 21-10-14 18:04

Dat is dan heel vreemd. Eerst had ik wel aan de hand dat hij nog zo een 5-tal keer door rinkelde en daarna van zelf stopte. Maar vandaag al 2 x dat hij zelfs bleef rinkelen nadat het gesprek beeïndigd was en dat ik dit handmatig moest afzetten. Ken je verzekeren dat het heel ambetant is om met klanten te bellen als op de achtergrond continu die ipad ligt te rinkelen :mad:

Straks de iPhone ook nog op 8.1 zetten en zien wat het dan doet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.