//

SIM-kaart wordt niet ondersteund

SIM-kaart wordt niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Heb je ook zelfde probleem als mij? dat die in Iphone geen simkaart ziet en niet kan bellen? Ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 25-10-09, 10:40
kekker kekker is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
Heb je ook zelfde probleem als mij? dat die in Iphone geen simkaart ziet en niet kan bellen?
Ik had idd ook hetzelfde probleem maar dankzy ireb (zie eerdere post in dit topic) is't opgelost en heb ik weer een 'gloednieuwe' iphone
thx wds001
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 25-10-09, 11:09
carlos_33 carlos_33 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: overijssel
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kekker Bekijk bericht
Ik had idd ook hetzelfde probleem maar dankzy ireb (zie eerdere post in dit topic) is't opgelost en heb ik weer een 'gloednieuwe' iphone
thx wds001
Zou je a.u.b kunnen uitleggen hoe je dat gedaan hebt met die ireb? ik snapt er niet zoveel van, ik krijg steeds die "1604 error"
  #163  
Oud 25-10-09, 11:13
kekker kekker is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
Zou je a.u.b kunnen uitleggen hoe je dat gedaan hebt met die ireb? ik snapt er niet zoveel van, ik krijg steeds die "1604 error"
Kheb et ook allemaal moete ontdekke ze, maar kzal m'n best doen.
Dus, je installeert die ireb in je documenten
dan zet je je iphone in dfu mode en is itunes dus ope, dan open je ireb en klik je op jou type iphone, dan gebeurt er iets en na 1 minuut wachte doet ge gwn de repare via itunes met het programma waarmee je de vorige keer de foutcode(1604) kreeg en normaal komt dan deze keer geen foutmelding en gaat alles goed.
  #164  
Oud 25-10-09, 11:24
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
Hij is nu hersteld, alleen hij ziet me SIM-kaart niet ofzo... Mijn contactpersonen staan er nog wel in. Bij iTunes krijg ik volgende melding: " Er is een nieuwe versie van de iPhone software beschikbaar (versie 3.1.2)" Moet ik hem updaten naar 3.1.2?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
Zou je a.u.b kunnen uitleggen hoe je dat gedaan hebt met die ireb? ik snapt er niet zoveel van, ik krijg steeds die "1604 error"
Je spreekt jezelf tegen Carlos, in een eerder post zeg je dat ie is hersteld ?
__________________

  #165  
Oud 25-10-09, 11:26
carlos_33 carlos_33 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: overijssel
Berichten: 12
Standaard

@Michel15 ik heb hem wel terug, alleen hij ziet me simkaart niet!
  #166  
Oud 25-10-09, 11:27
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
@Michel15 ik heb hem wel terug, alleen hij ziet me simkaart niet!
Beste Carlos, eerder in dit topic is al aangegeven dat jij waarschijnlijk geen origineel simlockvrij toestel hebt en nu op baseband 05.11.07 zit, die is dus niet te unlocken, je moet wachten op een oplossing
  #167  
Oud 25-10-09, 11:40
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #168  
Oud 25-10-09, 16:20
carlos_33 carlos_33 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: overijssel
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Beste Carlos, eerder in dit topic is al aangegeven dat jij waarschijnlijk geen origineel simlockvrij toestel hebt en nu op baseband 05.11.07 zit, die is dus niet te unlocken, je moet wachten op een oplossing
Baseband 05.11.07 is dus op geen enkel manier te unlocken? en weet je misschien wanneer hiervoor een oplossing komt...?
  #169  
Oud 25-10-09, 16:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos_33 Bekijk bericht
Baseband 05.11.07 is dus op geen enkel manier te unlocken? en weet je misschien wanneer hiervoor een oplossing komt...?
Zoals Michel15 al enkele keren heeft aangegeven: neen je baseband is niet te unlocken en je moet geduld hebben. Als er een datum bekend raakt, zal je het wel vernemen via de nieuwspagina van iPhoneclub
  #170  
Oud 07-11-09, 12:40
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard Simkaart defect

Beste leden en moderators,

Ik heb daadwerkelijk de zoekfunctie gebruikt. Helaas stuit ik 9 van de 10x op topic waarin een soort gelijke vraag naar voren komt die helaas niet beantwoord wordt met het gewenste resultaat, er wordt verwezen naar de zoekfunctie alwaar je 11 pagina's door kan spitten om er achter te komen dat 9 van de 10 keer verwezen wordt naar de zoek pagina en om er achter te komen dat het uiteindelijk toch niet mijn probleem betreft.

Daarmee hoop ik dat onderstaande vraag voldoende steun bied en eventueel beantwoord kan worden alwaar een link geplaatst kan worden waar wel de juiste antwoorden op mijn vraag te vinden is.

Afgelopen dinsdag kreeg ik de HTC tattoo binnen om te 'reviewen'. Ik heb mijn simkaart uit de Iphone gehaald in de tattoo gedaan en even met de HTC tattoo gespeeld. Dezelfde avond heb ik de simkaarten weer omgewisseld om mijn Iphone voor de volgende dag weer gebruiksklaar te maken. Nu is het zo dat mijn Iphone aangeeft de simkaart niet meer te herkennen (simkaart niet geïnstalleerd).

Mijn Iphone is nooit gejaildingest of wat dan ook. Ik heb er altijd uit de Itunes gelegitimeerde software erop gedaan en die avond ook geen rare dingen met mijn Iphone gedaan (lag op het nachtkastje).

Mijn Iphone is nu net een jaartje oud en pak en beet 3 maanden. Ik val dus net buiten de garantie periode is het niet dat mijn Eerste Iphone na 3 maanden terug moest omdat ik een 'black screen of death' had en ik daarvoor een nieuwe Iphone kreeg. Al met al en hypothetisch gezien zou de 'nieuwere' versie dus nog geen jaar oud zijn.

Nu mijn vragen:

1) Wat kan er aan de hand zijn?
2) wat kan ik eraan doen om de simkaart te herkennen?
3) wat zijn de andere mogelijkheden?

Hierbij moet ik vermelden dat ik de Iphone al op 'herstellen' heb gezet in Itunes, dit heeft echter niet mogen baten omdat mijn Iphone nog steeds beweerd de Simkaart niet te herkennen. (de overige functies deden het via Wi-Fi overigens wel!) De ellende hiervan is dat ik nu helemaal niet meer mijn Iphone kan opstarten (snert!)
__________________
-Iphone 3G W16GB-

Laatst gewijzigd door frida; 07-11-09 om 12:42.
  #171  
Oud 07-11-09, 13:07
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Samengevoegd.

Het is niet zo dat voor elk soortgelijk probleem een nieuw topic aangemaakt moet worden. Jouw vraag/probleem kan gemakkelijk in dit topic terecht.

Laatst gewijzigd door WDS001; 21-11-09 om 09:34. Reden: modbreak weggehaald
  #172  
Oud 07-11-09, 13:51
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Als ik het zo doorlees snap ik niet hoe deze oplossingen mijn vragen kunnen beantwoorden. Uiteraard wel bedankt voor het samenvoegen al zag ik niet 1,2,3, de overeenkomst. Zoals eerder aangegeven geen jailbreak, geen oude simkaart (maar een nieuwe Iphone simkaart) van T-mobile, hier wordt er gesproken over ingewikkelde oplossingen (basebands ed. en unlocken) en dat hoeft van mij allemaal niet.

Inmiddels denk ik dat de oplossing helaas gevonden is. Mijn vriend hoorde net de telefoon 'rammelen'. Bij het 'uitschudden' van het toestel kwam er een koper/goudkleurig pinnetje naar buiten wat goed de simkaart pin kan zijn.
Hoe dat kan gebeuren is een raadsel, waarmee ik denk dat mijn Iphone goed voor de sloop is!

Laatst gewijzigd door WDS001; 07-11-09 om 13:58. Reden: dit is geen te koop topic!
  #173  
Oud 07-11-09, 14:05
King Q King Q is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik zou hem toch maar eens naar T-Mobile brengen en je verhaal uitleggen over dat het je tweede toestel is, eigenlijk nog geen jaar oud, etc.
Mijn mening is namelijk dat jouw probleem niet veel te maken heeft met de jaar garantie die je normaal krijgt (was het niet 2 jaar??).
Een pinnetje dat afbreekt binnen in de iPhone omdat je er een simkaart induwt mag niet.
Je kan het allicht proberen, toch?

Succes!
  #174  
Oud 07-11-09, 14:43
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

en je krijgt inderdaad 2 jaar garantie!
  #175  
Oud 16-11-09, 01:37
doubleyou7 doubleyou7 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Itunes geeft opeens het volgende aan: "De SIM-kaart in deze iphone word niet ondersteund. Alleen compatibele Sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. plaats alstublieft de sim kaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim kaart."
Ik heb een 3gs, gejailbreaked en unlocked. Ik kan er ook gewoon mee bellen (vodafonekaartje) en tot nu toe had ik geen enkel probleem met Itunes. Weet iemand de oplossing?
Groet, Doubleyou7
  #176  
Oud 17-11-09, 02:24
Akuma2000 Akuma2000 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubleyou7 Bekijk bericht
Itunes geeft opeens het volgende aan: "De SIM-kaart in deze iphone word niet ondersteund. Alleen compatibele Sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. plaats alstublieft de sim kaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim kaart."
Ik heb een 3gs, gejailbreaked en unlocked. Ik kan er ook gewoon mee bellen (vodafonekaartje) en tot nu toe had ik geen enkel probleem met Itunes. Weet iemand de oplossing?
Groet, Doubleyou7
Ik heb nu dit ook, sinds ik mijn iPhone heb unlocked met blacksn0w.
Alles doet het, behalve iTunes.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
BVD!
  #177  
Oud 27-11-09, 18:56
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

dit komt ook bij mij in beeld
"De SIM-kaart in deze iphone word niet ondersteund. Alleen compatibele Sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. plaats alstublieft de sim kaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim kaart."
ik kan nu helemaal niks, mijn provider is Hi.. en heb hem een restore gedaan. en met blackrain ingevoerd maar dan staat er dus dat ik niet verder kan alleen een noodoproep. en bij itunes dus dit bericht...
Kan iemand mij helpen.. ik zit al 2 dagen lang te zoeken en te proberen, maar niks lukt

  #178  
Oud 27-11-09, 19:03
Akuma2000 Akuma2000 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik kan gelukkig nog wel bellen, alleen iTunes werkt bij mij nog niet.
  #179  
Oud 27-11-09, 19:31
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik kan dus helemaal niks:S

Kan iemand helpen? ik namelijk echt helemaal niks vinden.

Het belangrijkste is denk ik dat ik weer in het beginscherm kom van me iphone..
maar hoe krijg ik dit voor elkaar?

Laatst gewijzigd door beuko; 27-11-09 om 19:34.
  #180  
Oud 27-11-09, 19:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beuko Bekijk bericht
Ik kan dus helemaal niks:S

Kan iemand helpen? ik namelijk echt helemaal niks vinden.

Het belangrijkste is denk ik dat ik weer in het beginscherm kom van me iphone..
maar hoe krijg ik dit voor elkaar?
Blacksn0w wel geïnstalleerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund Carima1983 iPhone algemeen 9 21-01-12 16:03
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund Guest-20191103144301 Unlock 11 23-01-11 18:25
SIM-kaart wordt niet ondersteund mich@ iPhone algemeen 0 12-10-10 21:22
sim kaart wordt niet ondersteund Kjelle Archief 1 20-08-09 07:35
Engelse Iphone :sim kaart wordt niet ondersteund vandenbossche Unlock [archief] 1 17-03-09 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.