Iphone 4s updaten naar ios7 ipv ios8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn vriendin heeft een iphone 4s en wil begrijpelijk niet over op ios8. Daar wordt het toestel iets te traag van en zij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s updaten naar ios7 ipv ios8
Beste mensen,
Mijn vriendin heeft een iphone 4s en wil begrijpelijk niet over op ios8. Daar wordt het toestel iets te traag van en zij geeft toch niets om de nieuwste versie. Op het moment heeft zij versie 6.1.3 op haar 4s staan. Ze wil graag naar ios7 omdat ze diverse apps niet meer kan updaten. Hoe kan ik haar 4s updaten naar ios7 zonder meteen naar ios 8 te gaan. Ik heb al wel het ios7 bestand gevonden voor de installatie. Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is niet mogelijk
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie ios8 naar ios7 | Freeltd | iPhone algemeen | 2 | 16-10-14 14:48 |
Terug naar oude agenda app ipv ios7 | stefaaaan | iPhone Apps | 2 | 31-10-13 17:16 |
Ipad updaten naar 6.1.2 ipv ios7 | Lou877 | iPad algemeen | 1 | 20-10-13 16:54 |
Kan niet updaten naar iOS7 beta 1 | iKobus | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 12-06-13 20:09 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
|
|