//

iPhone 6 plus krom

iPhone 6 plus krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat Apple een aantal kromme toestellen gratis heeft vervangen heeft, is puur coulance, ze hebben zelfs pechvogels, die binnen een dag een kapot scherm hadden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-10-14, 15:09
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Dat Apple een aantal kromme toestellen gratis heeft vervangen heeft, is puur coulance,
ze hebben zelfs pechvogels, die binnen een dag een kapot scherm hadden, de iPhone vervangen, ook coulance.

het is al vanaf de iPhone 5 bekend dat deze in een te strakke broek buigt, het aantal kilo's druk kracht is meer dan je denkt.
ik heb toen ook mijn iPhone 5 in een harde sleeve gedaan tegen het buigen, en nu mijn Iphone 6 plus, gewoon common sense

als het een echt probleem zou zijn zou niet een hele kleine groep daar problemen van ondervinden, want ook al zijn het er 400, dan nog is het een verwaarloosbaar percentage.
en piepen dat het er meer dan 9 zijn is kinderachtig.

En waarde is ook geen excuus, als ik mijn Ferrari tegen een muur rijdt is deze ook kapot !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-10-14, 15:20
Jorovich Jorovich is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 18
Standaard

@Daveensannie De iPhone heeft een deuk omdat ik tegen een doos wijn ter ondersteuning op mijn been heb geplaatst tijdens werk. Het buigen is hier echter niet het gevolg van omdat de telefoon juist de andere kant is op gebogen.

@con Het is inderdaad niet meer dan redelijk om dit te vermelden. Ik heb het erbij gezet!
  #23  
Oud 21-10-14, 15:32
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorovich Bekijk bericht
@Daveensannie De iPhone heeft een deuk omdat ik tegen een doos wijn ter ondersteuning op mijn been heb geplaatst tijdens werk. Het buigen is hier echter niet het gevolg van omdat de telefoon juist de andere kant is op gebogen.

@con Het is inderdaad niet meer dan redelijk om dit te vermelden. Ik heb het erbij gezet!
Het zal, maar ik denk dat als ze die deuk zien in je tel, je gewoon helemaal geen nieuwe krijgt zelfs niet als je 321 euro betaald
  #24  
Oud 21-10-14, 18:37
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Is toch een beetje apart idd. Ik heb ook een 6+ en draag m toch regelmatig in m'n broekzak (niet de kontzak maar de broekzak). Gaat prima. Je moet idd gezond verstand gebruiken dus wanneer je voelt dat het niet verder kan, gewoon de telefoon uit de broekzak halen. Maar die van mij is nog steeds kaarsrecht.
Overigens, als je er nu AppleCare op had afgesloten dan was dit "alleen" maar 69 euro geweest. Maar goed, ben het er wel mee eens dat een telefoon niet zo maar mag buigen als je die in je voorbroekzak hebt.
  #25  
Oud 21-10-14, 18:55
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Overigens, als je er nu AppleCare op had afgesloten dan was dit "alleen" maar 69 euro geweest.
Volgens mij kun je nog een maand na de aankoopdatum AppleCare+ activeren. Ik zou dat als ik de TS was voor de zekerheid toch maar doen.
__________________
Daniel
  #26  
Oud 22-10-14, 00:02
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Volgens mij kun je nog een maand na de aankoopdatum AppleCare+ activeren. Ik zou dat als ik de TS was voor de zekerheid toch maar doen.
Er wordt gecheckt of het toestel in orde is, en bij deze maak je ook misbruik van de verzekering die je afsluit als dat niet gebeurt. Toestel is immers al beschadigd. Wel lekker makkelijk.
__________________
  #27  
Oud 24-10-14, 22:54
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Zonet een repairkit gevonden : Irepair kit voor iphone 6 plus, Telefonie accessoires, Diest | Kapaza.be
  #28  
Oud 25-10-14, 00:44
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorovich Bekijk bericht
Net gebeld met Apple. Wanneer ze hoorde dat het ging om een gebogen iPhone werd ik meteen doorgeschakeld naar de senior, althans iets in die trant was hoe de beste man zichzelf noemde.
De man praatte alleen over accidentele schade omdat ik mijn iPhone in mijn broekzak had gedaan. Hij vertelde dat het absoluut niet de bedoeling is om je iPhone in je broekzak te steken omdat het normaal is dat een groot toestel buigt.
De enige optie die ik op dit moment heb is mijn iPhone inruilen voor een nieuw of refurbished model. Kosten: 331 euro!!
Wat betreft de foto's

Sorry maar de foto's tonen meer iets aan van " in de achterzak" gestoken. Ikzelf ben in het bezit van een iPhone 6 sinds de releasedag in bel/ned en steek ook mijn iPhone in mijn iphone dus altijd met het scherrm naar mij toe. Nog altijd geen problemen gehad met die zogezegde bending affaires.
  #29  
Oud 25-10-14, 14:05
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Dus volgens Apple store zou de de iphone 6+ in een tasje meegedragen moeten worden en dan liefst een roze tasje??

Waar zijn ze mee bezig, de eerste mobieltjes die uitkwamen waren groot en lomp , daarna moesten de mobieltjes alsmaar kleiner en kleiner worden totdat de toetsjes niet meer te bedienen waren en daar ging het formaat weer naar groter,

En nu heden ten dage is het een hype om het mobieltje zo groot te maken dat hij niet meer normaal meegenomen kan worden en in pricipe in je broekzak in de weg zit.
En waarom? om naar filmpjes te kijken en spelletjes te doen en fb-en om je locatie te verklappen zodat iedereen weet dat je niet thuis bent en dat alles onderweg want thuis heb je een IPAD) en fb-en. ik ben nog steeds reuze in mijn sas met de Iphone 4S lekker formaat, en hoofdzakelijk om te bellen te Whatsappen, hoofdredden van mijn mobiel is dat ik en bereikbaar ben en anderen kan bereiken.

Eigen schuld hebbuh hebbuh en pronken pronken met de MR surfplank
  #30  
Oud 25-10-14, 14:28
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Blijf jij lekker bij je 4S, maar denk niet dat we een 6+ kopen om te pronken. Als ik zou willen pronken heb ik wel andere dingen dan een telefoon hoor. Volgens sommigen is alles om te pronken, koop je een groot huis is het om te pronken, een mooie auto.. idem, nieuwe kleren...pronken natuurlijk.
Ik steek de Phone in een wallet en kan die overal mee naartoe nemen. Bij aankoop zie je toch hoe groot iets is?
  #31  
Oud 25-10-14, 18:20
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

DHL je mist de essentie van het verhaal, mobiel historie groot -> klein --> groter-->nog groter -->??????

Mijn start is dat apple zegt dat de 6+ niet een broekzak hoort en dat is mijn wrang
dat die Apple man dat zomaar kan zeggen het is een IPHONE en GEEN PHABLET met dus de nadruk op Phone !!

Het alsmaar groter worden schiet het doel van een eenvoudige bel mobiel voorbij, zo'n grote flap naast je oor is toch geen porum, anders is het wanneer je dan praat over een tablet met belfunctie en niet over een bel mobiel. In mijn geval gebruik ik mijn mobiel met de primaire functies en dan is die erg handzaam in vergelijk dan een 6+

Dat pronken is niet persoonlijk bedoeld maar ik denk toch dat menigeen een 6+ aanschaft er later spijt van krijgt, Jij niet!!! begrijp ik je hebt hem in je wallet!!

Hoor je dan de beltonen en of merk je dan dat ie trilt want dat is een functie bedoeld voor in de broekzak?
  #32  
Oud 25-10-14, 19:21
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Bovendien, uit m'n broekzak halen is zo gepiept. Uit m'n rugzak, wakker ofzo halen duurt veel langer en mis ik m'n gesprek. Bovendien kijk ik vaak voor een aantal seconden op m'n tel en dan langer bezig zijn met je tel tevoorschijn halen dan dat je hem gebruikt is mijn inziens dubieus.

Een telefoon behoor je in je (voorste) broekzakken te kunnen doen.
  #33  
Oud 25-10-14, 19:37
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
Bovendien, uit m'n broekzak halen is zo gepiept. Uit m'n rugzak, wakker ofzo halen duurt veel langer en mis ik m'n gesprek. Bovendien kijk ik vaak voor een aantal seconden op m'n tel en dan langer bezig zijn met je tel tevoorschijn halen dan dat je hem gebruikt is mijn inziens dubieus.

Een telefoon behoor je in je (voorste) broekzakken te kunnen doen.
Niet eens, er staat nergens dat dat ding in je voorste voorzakken MOET of BEHOORTte doen, als je een plus koopt dan weet je dat het lastig wordt hem in een broekzak te doen ( mits je zo'n skatebroek aan hebt waarbij de zakken groot en diep genoeg zijn ) Dat er toch nog een aantal mensen zo debiel zijn hem in hun kontzak te proppen of aan de voorkant dat is hun probleem.
  #34  
Oud 25-10-14, 19:59
ambubram ambubram is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Gewoon een belt case nemen?

  #35  
Oud 25-10-14, 20:36
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ja, da's een keuze die je maakt bij de aankoop. Er zijn kleinere modellen beschikbaar bij Apple. Ik ben altijd voor de iphone geweest, veel meer dan android, maar vond het altijd jammer dat er geen groter model beschikbaar is. Ik ben nu dik tevreden. Bij een test bleek dat de iphone inderdaad plooit, maar er zijn Phones die nog sneller plooien. De Samsung was wel sterker in die test. In een wallet is het perfekt voor mij. ik gebruik hem graag om op internet te gaan en mijn mails te lezen. Ook is het positief voor mij dat het toetsenbord groter is. Ik vind dat we niet moeten afgeven op de 6 plus gewoon omdat er keuze genoeg is.
Er zullen inderdaad wel mensen zijn die zich miskopen, maar daarom is het geen slecht product. Ik zal hem iig nooit in mijn broekzak steken, eerder in de zak van mijn jas. Dat ze nu maar gauw een bookbook maken, dan ben ik volledig tevreden
  #36  
Oud 26-10-14, 09:07
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Dus volgens Apple store zou de de iphone 6+ in een tasje meegedragen moeten worden en dan liefst een roze tasje??

Waar zijn ze mee bezig, de eerste mobieltjes die uitkwamen waren groot en lomp , daarna moesten de mobieltjes alsmaar kleiner en kleiner worden totdat de toetsjes niet meer te bedienen waren en daar ging het formaat weer naar groter,

En nu heden ten dage is het een hype om het mobieltje zo groot te maken dat hij niet meer normaal meegenomen kan worden en in pricipe in je broekzak in de weg zit.
En waarom? om naar filmpjes te kijken en spelletjes te doen en fb-en om je locatie te verklappen zodat iedereen weet dat je niet thuis bent en dat alles onderweg want thuis heb je een IPAD) en fb-en. ik ben nog steeds reuze in mijn sas met de Iphone 4S lekker formaat, en hoofdzakelijk om te bellen te Whatsappen, hoofdredden van mijn mobiel is dat ik en bereikbaar ben en anderen kan bereiken.

Eigen schuld hebbuh hebbuh en pronken pronken met de MR surfplank
Waarom heb je dan een dure iPhone? Voor bellen en whatssapp, zijn er al toestellen van onder de €100. Dus heb ik zo het gevoel dat je destijds ook wel een beetje wilde pronken met je 4S
  #37  
Oud 26-10-14, 13:12
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Deze heb ik gekocht 4e hands voor 125€
  #38  
Oud 26-10-14, 13:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
ik vind dat een telefoon gewoon in de zak gestoken moet kunnen worden. Kom op het is een telefoon, waar wil je hem anders laten, in je tas/rugzak?
Vind jij dat? Mijn telefoon past toch écht niet in mijn broekzak:

  #39  
Oud 26-10-14, 14:10
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Is dit een originele moBELL timosha.?
  #40  
Oud 26-10-14, 14:54
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vind jij dat? Mijn telefoon past toch écht niet in mijn broekzak:

Dat komt door jouw +++ versie, timosha
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trekt krom zakakaz iPhone algemeen 3 02-05-14 17:15
iPhone 5s krom getrokken? Bas16 iPhone algemeen 4 03-02-14 12:23
iphone 5 krom aan onderzijde vanrosmalen iPhone algemeen 16 05-01-14 18:08
iPhone 5 krom jordyhondeveld iPhone algemeen 17 13-03-13 14:33
iPhone 5 trekt krom peterp0st iPhone algemeen 39 08-03-13 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.