iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   activeer probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159503-activeer-probleem.html)

jonathan1996 20-10-14 14:12

activeer probleem
 
ik had een iphone 5 gekocht en blijkbaar had ik een account nodig van de koper ik had hem gekocht op 2dehands maar nu heb ik die verkocht en ik heb een andere smartphone gekocht maar nu stuurt die kerel voor dat account maar ik heb het niet ik antwoord niet op zijn berichten kan dat een oorzaak hebben??

Gonus 20-10-14 14:41

Wat je hierboven beschrijft is voor mij compleet onduidelijk.

Wellicht is het handig om punten, komma's en andere leestekens te gebruiken in je bericht. Dat zou de beschrijving van je situatie in ieder geval een stuk duidelijker maken.

Johnno87 20-10-14 14:56

Hij is niet zo slim. Koopt een gelockte iPhone 5 (Find My iPhone stond nog aan). En verkoopt deze ook weer door. Haha. Lekker bezig. Vraag aan de koper waar jij de 5 hebt gekocht om deze te verwijderen uit Find My iPhone op iCloud.com

Gonus 20-10-14 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnno87 (Bericht 980619)
Hij is niet zo slim. Koopt een gelockte iPhone 5 (Find My iPhone stond nog aan). En verkoopt deze ook weer door. Haha. Lekker bezig. Vraag aan de koper waar jij de 5 hebt gekocht om deze te verwijderen uit Find My iPhone op iCloud.com

Die aanname had ik ook al gemaakt. Maar ik vond de omschrijving zo onduidelijk dat het me handig leek als hij/zij even het verhaal in duidelijke termen zou uitdrukken en daarbij wat leestekens zou gebruiken.

iMario 20-10-14 15:01

Contacteer degene bij wie jij de iPhone gekocht hebt...

leandertjee 20-10-14 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan1996 (Bericht 980615)
ik had een iphone 5 gekocht en blijkbaar had ik een account nodig van de koper ik had hem gekocht op 2dehands maar nu heb ik die verkocht en ik heb een andere smartphone gekocht maar nu stuurt die kerel voor dat account maar ik heb het niet ik antwoord niet op zijn berichten kan dat een oorzaak hebben??

kan het nog onduidelijker?:rolleyes:

iPhoneAlot 20-10-14 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee (Bericht 980626)
kan het nog onduidelijker?:rolleyes:

Jij hebt kennelijk niet net zoals ik een hogere graad in het Koeterwaals.

Deze brave borst zegt: 'Ik heb een gevonden iPhone gekocht en ik wist dat, maar ik kon er niets mee. Die heb ik nu doorverkocht en die persoon wist dat niet. Die loopt nu te zeuren'.
Knul, het is gebruikelijk dat je er een logische verklaring bijlevert: 'Een kennis van de neef van de halfbroer van m'n vader heeft z'n hoofd gestoten en weet z'n wachtwoord en Apple-ID niet meer. Kan dit forum dat even oplossen?'.

ipeertje 20-10-14 19:48

1996.... Is dit de toekomst van Nederland?

jonathan1996 21-10-14 03:50

oke het is allemaal opgelost GELUKIG maar hoe verwijder ik het bericht?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.