iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 6 Landscapemodus problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159506-iphone-6-landscapemodus-problemen.html)

kenneth12345 20-10-14 15:27

Iphone 6 Landscapemodus problemen
 
Soms lukt het niet om een foto/video/contacten/mail.... in landscapemodus te zetten. Na een reset van het toestel werkt het weer voor een paar uur.... Net via de chat te horen gekregen dat ze denken dat dit een softwarematig probleem is (uiteraard, want na de reset doe ie het weer zoals het zou moeten). Zijn er nog mensen die hier last van hebben?

daveensannie 20-10-14 15:29

Nope geen last van, maar ik zou f afwachten na de 8.1 update die straks komt :)

Gonus 20-10-14 15:36

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik wacht 8.1 vanavond even af om te kijken of dat de oplossing is. Heb namelijk geen zin om mijn toestel helemaal opnieuw op te bouwen.

kenneth12345 20-10-14 15:39

Aangezien er nog iemand is met dit probleem denk ik dat er nog wat users zijn met dit probleem. Via de chat bevestigde ze de update van vanavond niet maar ze zeiden wel dat er geruchten waren :).

Waarschijnlijk zullen we verlost zijn van dit probleem na de softwareupdate :)

Ikzelf heb geen 'brol' op mijn reservekopie staan, dus een 'stel in als nieuw' zal niet veel helpen denk ik

JEROENDB 21-10-14 12:12

Bij de iPhone 6 Plus draaien de iconen mee in de liggende stand, bij mij lukt dit niet. Ik heb al gezocht bij instellingen en op internet maar vind niets hierover.

Verder lukt het wel om foto's, safari, mail in landscapemodus te zetten.

Hebben nog mensen dit?

Gonus 21-10-14 12:22

Heb zelf geen 6 plus dus kan daar niet over meepraten.

Om on topic te blijven: Sinds de update naar 8.1 gisteravond nog geen problemen gehad met landscape modus in apps op mijn 6. Komende tijd hou ik het in de gaten...

m4rtijn76 21-10-14 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JEROENDB (Bericht 980811)
Bij de iPhone 6 Plus draaien de iconen mee in de liggende stand, bij mij lukt dit niet. Ik heb al gezocht bij instellingen en op internet maar vind niets hierover.

Verder lukt het wel om foto's, safari, mail in landscapemodus te zetten.

Hebben nog mensen dit?

In Control Center de rotation lock aan staan? Je kan ook proberen om in de Instellingen > Beeldscherm en helderheid> Weergave op standaard zetten.

JEROENDB 21-10-14 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m4rtijn76 (Bericht 980898)
In Control Center de rotation lock aan staan? Je kan ook proberen om in de Instellingen > Beeldscherm en helderheid> Weergave op standaard zetten.

Dank voor uw berichtje. rotation lock staat af, weegave beeldscherm op standaard. Aan en uit gezet. Niets helpt. Ik vind nergens iets terug.

Ik heb de handleiding diagonaal gelezen, maar zo op het eerste zicht niets gevonden. Heb destijds nog gelezen dat mensen hier last van hadden. Maar ik had er eerst geen erg in. Nu ook niet echt maar wil het gewoon wel weten.

kenneth12345 21-10-14 16:30

Ontopic: na de update doet ie het weer perfect!

daveensannie 21-10-14 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 980916)
Ontopic: na de update doet ie het weer perfect!

Mooi zo :)

JEROENDB 21-10-14 17:01

Probleem icoontjes draaien niet mee in landscape modus opgelost.

Rotation lock stond af. Opnieuw opgestart hielp niet.

Oplossing : ik had een 20 tal apps nog geopend op mijn gsm staan. Ik heb deze allemaal gesloten zodat er geen app meer activief was.

Blijkbaar was er toch 1 of meer apps wat de werking van deze tegen hield.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.