iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met Safari (marktplaats website) op iPhone 6 Plus met 8.0.2 en 8.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159532-problemen-safari-marktplaats-website-op-iphone-6-plus-8-0-2-8-1-a.html)

Schroale 20-10-14 22:38

Problemen met Safari (marktplaats website) op iPhone 6 Plus met 8.0.2 en 8.1
 
Wil iemand met een iPhone 6 Plus aub eens het volgende proberen:

– marktplaats.nl openen in Safari (als het goed is opent nu de mobiele website)
– helemaal naar beneden scrollen en op Complete Website klikken
– de “gewone” / desktop versie van marktplaats.nl opent nu
– in deze pagina bovenaan een zoekopdracht doen in marktplaats, bijvoorbeeld: iPhone 6

Ik ben benieuwd wat er bij jou dan gebeurt.

Bij mij loopt Safari dan gedeeltelijk vast en krijg ik de melding: “Deze webpagina is opnieuw geladen vanwege een probleem”

Of Safari loopt compleet vast en ik moet Safari dan geforceerd sluiten.

Of ik krijg een paar seconden een zwart opstartscherm met Apple logo.


Ik heb al van alles geprobeerd (update van 8.0.2 naar 8.1, schone installatie, Safari instellingen veranderen) maar helaas blijft dit probleem zich voordoen. Overigens ook in Chrome.

Op een "gewone" iPhone 6 werkt het bovenstaande wel allemaal goed.

Alvast bedankt voor de hulp en ik ben zeer benieuwd.

sjaggie 21-10-14 08:01

Bij mij gebeurt precies hetzelfde. Had gehoopt dat met de nieuwe update dit verholpen zou zijn..

Dutchy123 21-10-14 09:27

De mijne loopt helemaal vast en schiet op apple logo
Spotlight zoekt geen apps meer tot reboot
BTW niet alleen in Safari,maar ook op Chrome

Ik heb diverse andere websites geprobeerd,daar gaat het wel goed

leandertjee 21-10-14 10:56

misschien de marktplaats app downloaden?
deze gebruik ik altijd, neem aan dat deze wel werkt met 8.1 (heb zelf nog niet geupdate)

HooijmansNL 21-10-14 21:26

Ha..., bij mij werkt dit heel goed!

Alleen heb ik nog steeds een Bluetooth probleem...!

Guest-20180925190238 21-10-14 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HooijmansNL (Bericht 980997)
Alleen heb ik nog steeds een Bluetooth probleem...!

Bluetooth kaputt?

HooijmansNL 21-10-14 22:14

Nou, dat hoop ik niet!

M'n iPhone 6 kan nog steeds niet m'n iPad Air vinden met het zelfde Apple ID etc... Dus.., handoff/continuity werkt hier niet helemaal, maar dat is een beetje off-topic...

stino90 22-10-14 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HooijmansNL (Bericht 981027)
Nou, dat hoop ik niet!

M'n iPhone 6 kan nog steeds niet m'n iPad Air vinden met het zelfde Apple ID etc... Dus.., handoff/continuity werkt hier niet helemaal, maar dat is een beetje off-topic...

Dat zal eerder een instelling zijn... Handoff/continuity werkt niet via Bluetooth.

Als je problemen hebt met sms'en op iPad werkt het volgende: iCloud op iPad uitzetten, ipad hard resetten, iCloud weer aan en toen ging alles van zelf.

Schroale 22-10-14 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee (Bericht 980772)
misschien de marktplaats app downloaden?
deze gebruik ik altijd, neem aan dat deze wel werkt met 8.1 (heb zelf nog niet geupdate)

De marktplaats app werkt bij mij ook zeer slecht. Loopt iedere keer vast en moet dan verwijderd en opnieuw geďnstalleerd worden. Dit was met 8.0.2 al en met 8.1 helaas nog steeds.

leandertjee 22-10-14 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schroale (Bericht 981055)
De marktplaats app werkt bij mij ook zeer slecht. Loopt iedere keer vast en moet dan verwijderd en opnieuw geďnstalleerd worden. Dit was met 8.0.2 al en met 8.1 helaas nog steeds.

oww, ik heb nergens last van;)

MCNO 23-10-14 08:59

Ik heb met Marktplaats ook rare dingen.

Normaal kan je bij "alle advertenties" gewoon weer terug in het overzicht, nu kom ik in een soort cache geschiedenis; advertenties van een dag eerder of zo.

De slechte ervaringen van/met Marktplaats (en veranderingen daar) is nog erger dan mijn ergenissen aan Windows logica, en dat wil wat zeggen!

Ik verdenk dus eerder Marktplaats dan Safari updates...

Jeroen100 23-10-14 10:10

Ik heb het niet met de marktplaats website maar gisteravond had ik exact de hierboven beschreven problemen met deze site https://ziggo.bridgis.nl/

Dit is een site waar een kaart op staat waar de Wi-Fispots van Ziggo staan vermeld. Bij inzoomen loopt alles vast.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.