iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Homebutton (Ontwaken) iPhone 6 / iOS8 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159595-homebutton-ontwaken-iphone-6-ios8.html)

KiloDiesel 22-10-14 08:55

Homebutton (Ontwaken) iPhone 6 / iOS8
 
Ben in het bezit van een iPhone 6. Nu valt mij met regelmaat toch wel op dat ik bijv 1x per dag wel mee maak dat wanneer ik de iPhone wil ontwaken uit zijn slaap hij niet altijd meteen ''wakker'' word. Dit gebeurd altijd wel nadat ik hem de 2e keer indruk. Dit geld zowel voor de homebutton als de aan/uit button. Het valt alleen meer op bij homebutton omdat ik die in de regel vaker gebruik.

Ook na de iOS8.1 update is dit nog het geval.

In het dagelijks gebruik met een ontwaakte iPhone heb ik nog geen enkel probleem gehad met een niet responsive homebutton.

Zou dit dan toch ook 1 van de iOS8 bugs zijn? Meerdere mensen die zoiets hebben ondervonden? Wat ik me kan herinneren was dit de laatste weken ook het geval bij de 5S toen iOS8 uitkwam.

Timosha? Wat denk jij.. Is dit hardwarematig iets of softwarematig?

Andere meningen/ervaringen altijd welkom :)

Guest-20180925190238 22-10-14 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel (Bericht 981063)
Timosha? Wat denk jij.. Is dit hardwarematig iets of softwarematig?

Ik zou het niet weten. Heb dat probleem niet op een iPhone 5s, 6 en 6 Plus. Moeder de vrouw heeft het ook niet op haar iPad Micro Retina (aka iPhone 6 Plus).

Affinity 22-10-14 09:22

Ja goeie vraag...
Hardware of software... Test beide knoppen eens terwijl je iPhone actief is... Bvb door multitasking menu te openen / sluiten , doe dat dan wel enkele keren na elkaar :)

Ik had een raar voorval met mijn iPhone 5S dat als hij een tijdje sliep dat ik telkens 2x op de powerknop moest duwen. Als ik hem dan lock, en terug unlock, moest ik maar 1x duwen... Telkens na enkele minuten moest ik er 2x op duwen alvorens hij ontwaakte...

Ik had toen wel een jailbreak, dat kon er ook wel mee te maken gehad hebben...

KiloDiesel 22-10-14 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 981071)
Ja goeie vraag...
Hardware of software... Test beide knoppen eens terwijl je iPhone actief is... Bvb door multitasking menu te openen / sluiten , doe dat dan wel enkele keren na elkaar :)

Ik had een raar voorval met mijn iPhone 5S dat als hij een tijdje sliep dat ik telkens 2x op de powerknop moest duwen. Als ik hem dan lock, en terug unlock, moest ik maar 1x duwen... Telkens na enkele minuten moest ik er 2x op duwen alvorens hij ontwaakte...

Ik had toen wel een jailbreak, dat kon er ook wel mee te maken gehad hebben...

Als de iPhone actief is heb ik geen enkel probleem. Maar beide knoppen niet.

Affinity 22-10-14 09:34

Probeer desnoods je gsm eens te restoren en zie of het dan beter is.... daarna kan je nog steeds je backup terugzetten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.