//

Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben?

Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik meer dan 1000 contacten in mijn Address Book heb duurt het 6 seconden voor de SMS-applicatie opent. Is dat gefixt onder 2.0? Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-08, 11:18
rrustema rrustema is offline
• iOS 15.7.4
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rrustema
Standaard Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben?

Omdat ik meer dan 1000 contacten in mijn Address Book heb duurt het 6 seconden voor de SMS-applicatie opent.

Is dat gefixt onder 2.0? Heeft een van de nieuwe iPhone-bezitters hier ervaring mee?

Dat is één van mijn grootste irritaties als ex-Treo gebruiker. Natuurlijk naast dat je niet kan copy-pasten, Todo's en Memo's niet syncen met iCal, je niet ziet hoeveel van de 160 karakters van een SMS nog resten tijdens het typen van een bericht, je geen externe GPS-antenne of toetsenbord via Bluetooth kan aansluiten, je geen datum/tijd stempel in een tekst kan zetten en het toetsenbord onhandig is in vergelijking met de Treo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-08, 13:36
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@Rrustema, ik had er iets van 3600 in, en SMS app laadde toen nog redelijk snel.

Waarom en hoe het komt weet ik niet, maar de laatste tijd (update van iets?) met minder contacten erin heb ik het zelfde probleem.

Er wordt meer melding over gemaakt, hopelijk lost het probleem zich in FW2.0 op.

EDIT: ik heb wat (oude) sms'jes er af geknikkerd en WTool.
Nu opent ie binnen 3 sec.

Ga nu effe testen of het aan Wtool lag.

EDIT 2: Wtool terug erop en nog steeds opent ie snel.
Misschien was een oud sms'je de boosdoener, ik heb er diverse in staan onder "1800" maar die veroorzaken geen probleem.

Laatst gewijzigd door MCNO; 12-07-08 om 14:00.
  #3  
Oud 12-07-08, 18:12
rrustema rrustema is offline
• iOS 15.7.4
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rrustema
Standaard

Weird! Hoe kan er nou iets mis zijn met een SMSje, toch eigenlijk gewoon platte tekst.

Ik moet zeggen dat ik MissingSync gebruik om een backup te maken van mijn SMSjes, maar dat zou op mijn iPhone geen effect mogen hebben. Is iets wat aan de kant van de computer gebeurt, niet op de iPhone.

Misschien is er iets met die contacten zelf. Plaatjes bij de contacten? Velden die niet goed zijn ingevuld? Misschien dat ie van alle contacten de telefoonnummers gaat formatteren ofzo. Maar dat hoeft maar 1 keer. Een mysterie.

Heeft iemand er meer over gelezen op een van die vele andere fora?
Reageren

Labels
1000-contacten, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mag het hier dan wel ??? kristel1969 iPhone accessoires en onderdelen 1 07-01-11 22:16
Mag T-mobile andere garantievoorwaarden hebben dan Apple? Richardmekenkamp Odido (T-Mobile) 3 20-12-10 10:30
Weergave stopwatch te klein voor meer dan 1000 uur truckdiver iPhone algemeen 7 02-03-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.