iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Google inbox (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159626-google-inbox.html)

Mr.Bluestar 22-10-14 20:28

Google inbox
 
Ik ben reuze benieuwd naar deze nieuwe app van Google.
Zijn er hier al mensen met ervaring? Kan je bijvoorbeeld je gmail account koppelen met de nieuwe inbox?
Moest er iemand nog een invite over hebben dan kan ik het zelf ondervinden ;-)

Bedankt!

n1mber 23-10-14 12:31

Ik zou deze app ook graag proberen. Dus mocht je een invite over hebben dan hou ik me aanbevolen.:)

lteunis 23-10-14 16:24

Graag een invite, als iemand er een over heeft.

Leo

Smarco 26-10-14 21:52

Ja invite is zeker welkom😀😀

Bomans 26-10-14 22:17

2 dagen gebruikt, en alweer verwijderd. Niks wat andere apps niet kunnen.

Tenzij je een echte google fanatic bent ...

Otje82 27-10-14 07:10

Je kunt gewoon zelf een invité aanvragen. Ik heb dit ook gedaan en 2 dagen later heb ik m via Google ontvangen.

JonathanMaes 31-10-14 09:30

Ik heb er een aangevraagd maar nooit aangekregen. Moest er nog iemand 1 hebben, mail mij: jonathan.maes@hotmail.com

sousji 31-10-14 10:39

Ook ik zit te wachten op een invite. Dus als er iemand is die mij wil helpen ... Graag.

hbruyn 31-10-14 14:51

Ook ik ben nog op zoek naar een invite. Ik zit al een week te wachten op bericht van Google maar mocht je er een over hebben...

Bedankt alvast 👍

Otje82 31-10-14 14:53

Bij mij heeft het 2 dagen geduurd. Misschien stomme vraag. Jullie vragen de invité toch wel aan met een gmail email adres?

hbruyn 31-10-14 14:54

Duidelijk. Met eigen domeinnaam. Eerst zakelijk geprobeerd maar apps accounts worden niet ondersteund. Dus toen met mijn privé account nogmaals een aanvraag gedaan.

Sensatie 03-11-14 19:31

Zou iemand mij een invite kunnen sturen? Week geleden al een aangevraagd maar tot op heden nog niets ontvangen. Alvast heel erg bedankt! Rwgvisser@gmail.com

Bomans 03-11-14 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 (Bericht 982634)
... Jullie vragen de invité toch wel aan met een gmail email adres?

Helemaal niet nodig. Ik kreeg mijn invite via mijn iCloud mail voor de invite van mijn gmail account.

Mr.Bluestar 03-11-14 21:09

Heb de app nu en week-end in gebruik en voir l'origine gebruik ik de ouwe getrouwe mail app big steeds. Miss chien moet ik me er even toe verplichten om het wat vaker te gebruiken.
Wat de invites betreft: ik had den mailtje gestuurd en ongeveer een week later had ik de invite binnen op een gmail account. Verder heb ik nog geen invites gekregen om verder te sturen.

pvtje 03-11-14 21:32

Invité bij Google zelf aangevraagd en was binnen 2 dagen binnen, inmiddels staat het ook op de imac.
Het is even wennen maar, met name het groeperen is wel makkelijk, geen idee of het een blijvertje is daarvoor gebruik ik het nog te kort.

sousji 05-11-14 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sousji (Bericht 982588)
Ook ik zit te wachten op een invite. Dus als er iemand is die mij wil helpen ... Graag.

Inmiddels (gisteren) een uitnodiging ontvangen. Nu kijken of het echt meer levert. Ik gebruik al enige tijd Mailbox. Het toont veel overeenkomsten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.