//

Opschonen geheugen van mijn Iphone

Opschonen geheugen van mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geheugen van Iphone 5s 16gb is zo goed als vol. Ik heb problemen met update ios 8.1 wil muziek er af halen ongeveer 6 gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-14, 12:46
tgellekom tgellekom is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Opschonen geheugen van mijn Iphone

Geheugen van Iphone 5s 16gb is zo goed als vol. Ik heb problemen met update ios 8.1 wil muziek er af halen ongeveer 6 gb maar kan dit niet verwijderen omdat het geheugen blijft hangen op de cloud. Hoe kan ik dit oplossen om ruimte te maken en daarna mijn muziek en dan opnieuw bekijken wat ik er op wil zetten??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-14, 13:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tgellekom Bekijk bericht
Geheugen van Iphone 5s 16gb is zo goed als vol. Ik heb problemen met update ios 8.1
Updaten met iTunes dan hoef je niks op te kuisen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone? phyruz iPhone accessoires en onderdelen 1 14-08-14 11:43
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 22-10-13 23:39
Waar is mijn geheugen heen ( na IMovie etc.) ReikiKing iPhone algemeen 0 16-06-11 18:41
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.