//

reparatie bij Apple Express service

reparatie bij Apple Express service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag mijn iPhone ter reparatie aangeboden voor de Express service a 29,- euro bij Apple. Ik heb geen creditkaart en man van Apple zei ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-14, 23:33
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard reparatie bij Apple Express service

Hallo,

Vandaag mijn iPhone ter reparatie aangeboden voor de Express service a 29,- euro bij Apple. Ik heb geen creditkaart en man van Apple zei dat ik die 29,- euro moet betalen, dan komt er een nieuwe iPhone bezorgd en moet ik mijn huidige retour sturen.

Zo gezegd zo gedaan, ook betaald met creditkaart van schoonouders notabene. Stond inderdaad 29,- euro en huidig toestel moet binnen 10 dagen binnen zijn anders wordt hele bedrag van de iPhone 6 berekend. Alleen is dat nu al gebeurd??? Ik had net een bezorgde schoonmoeder aan de telefoon die zegt: 829,- euro ipv 29,-??? Hoe kan dit? Als dit een soort borg is, had Apple dat beter moeten communiceren en ook bij betaling niet zeggen, binnen 10 dagen retour…

Ik ben een beetje huiverig geworden nu. Ik klim gelijk in de telefoon morgenvroeg voor opheldering..Iemand hier die hier iets over weet om mijn bezorgdheid weg te nemen en die van mijn schoonmoeder?

Heel erg bedankt alvast.
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-14, 23:46
Dutchy123 Dutchy123 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 44
Standaard

Er wordt geen 829,- afgeschreven,maar een borg opgesteld op de creditcard
Dat wil zeggen dat de 829,- wordt afgeschreven als de te vervangen Iphone niet binnen de termijn retour wordt gestuurd.
Zodra de te vervangen Iphone retour wordt ontvangen,wordt deze borg opgeheven.
Zo is het mij verteld.
  #3  
Oud 23-10-14, 23:48
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Thanx…Enige opluchting hier..Morgen alsnog bellen, zo is het mij niet uitgelegd…(en ik ook niet aan mijn schoonouders, haha)
  #4  
Oud 24-10-14, 00:13
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ja, het betreft een reservering. No worries...
  #5  
Oud 24-10-14, 09:32
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Ja, het betreft een reservering. No worries...
+1

Klopt, zelf ook ervaring.

Zelfs als je je creditcard gegevens invoert in je iTunes account, wordt er 1,98 euro gereserveerd om te kijken of je kaart wel actief is. Deze reservering wordt binnen een x aantal dagen opgeheven.
  #6  
Oud 24-10-14, 09:35
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

of je leest gewoon eens de voorwaarde's , staat alles netjes in ......

heb je zelf geaccepteerd
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
  #7  
Oud 24-10-14, 10:38
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Je hoeft je geen zorgen te maken. Ikzelf heb vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze dienst. Mijn Touch ID werkte toen niet zoals het moest.

Na telefonisch contact met Apple kon ik kiezen uit meerdere opties, uiteindelijk heb ik gekozen voor de Express service, ik moest 29euro betalen en enkele dagen later kreeg ik via UPS als ik het mij goed herinner een wit doosje met een nieuwe iphone. In dat witte doosje moest ik dan mijn 'kapot' toestel steken en een afspraak maken met UPS om dit komen op te halen.
De medewerker van Apple zei me toen ook aan telefoon dat het volledige bedrag van een nieuwe iphone op je CC geblokkeerd werd tot ze jouw 'kapotte' toestel terug ontvangen.... Logisch, je moest maar eens liegen over een zogezegd toestel dat niet meer werkt... Zit je opeens met 2 toestellen
Ik kan je zeggen dat alles in orde zal komen, althans dat was zo in mijn geval
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp bij foto van reparatie service en reparatiekosten kenns iPhone algemeen 8 02-12-13 10:14
Reparatie Service? borgqueenx Koopinformatie Nederland 0 03-11-11 18:53
slechte service/reparatie bij Tmobile tgstk2 Odido (T-Mobile) 10 04-04-11 23:00
Service en Reparatie (apple site) dedafmonteur iPhone algemeen 9 11-01-11 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.