//

Ik ontvang geen SMS bij de 2 traps verificatie.

Ik ontvang geen SMS bij de 2 traps verificatie. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Apple heb ik een maand terug mijn 2 traps verificatie ingesteld voor mijn Apple ID. Hiervoor dien je een telefoon op te geven waarop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-14, 19:22
Bangkok1 Bangkok1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard Ik ontvang geen SMS bij de 2 traps verificatie.

Bij Apple heb ik een maand terug mijn 2 traps verificatie ingesteld voor mijn Apple ID. Hiervoor dien je een telefoon op te geven waarop je de sms'jes kunt ontvangen voor de de te gebruiken code's. Ik heb niet 1, maar 2 telefoons opgegeven en deze hebben ook de eerste sms'jes keurig ontvangen en daarom staan ze ook als 'trusted" telefoons geregistreerd.

Maar hierna was het voor beide telefoons niet meer mogelijk om een sms te ontvangen. Deze heb je nodig voor diverse zaken. andere telefoon, installatie's etc. Nu heb ik natuurlijk ook de herstelcode nog, dus daarmee lukt het wel, maar die is meer voor nood bedoeld.

Nu blijk in niet de enige te zijn die dit heeft, zie: iPhone 6 icm 2-staps verificatie Apple ID problemen - iPods, iPhones & iTunes - GoT

Het lijkt vooralsnog alleen bij Vodafone en T-Mobile gebruikers voor te komen, maar natuurlijk niet iedereen. Zelf zit ik met beide telefoons bij T-Mobile. Dus mijn vraag, zijn er meer mensen met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-14, 20:07
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Ik heb Vodafone en krijg de eerste sms ook niet.
  #3  
Oud 25-10-14, 07:56
wilvon wilvon is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 46
Standaard

Ik krijg ook geen sms en zit bij T-Mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontvang vaak geen tancodes bij internetbankieren van ING sonnyh iPhone algemeen 0 06-10-12 09:35
iPhone: ontvang geen sms meer na JB? xefuzion Jailbreak 0 19-10-10 21:23
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 11:31
België: Ontvang soms geen SMS-berichten Phuncz Overige providers België 0 05-03-08 13:57
vastloper als ik een sms bericht ontvang truemaster97 Unlock [archief] 4 24-10-07 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.