iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   MobileMe (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/15971-mobileme.html)

iktjilp 13-07-08 11:41

Tip voor mensen die nog .Mac hebben in systeemvoorkeuren.

Ga naar systeemvoorkeuren en dan naar .Mac.
Log daar uit van je .Mac account.
Ga terug naar saysteemvoorkeuren.
Sluit systeemvoorkeuren
Open systeemvoorkeuren
Ga naar .Mac (Nieuw icoon normaal)
Log in en zet synchronisatie op automatisch

Vanaf nu heb je dus het icoon van MobileMe beschikbaar. .Mac staat wel nog onder icoon.

Kijk na of je updates hebt. Bij mij staat de MobileMe update er nu eindelijk wel.

Tot zover deze update. Ga nu proberen om het conflict op te lossen tussen iCal en de rest van de wolk.

iThomaz 14-07-08 21:33

Hmm, kan iemand mij helpen? Ik krijg geen automatische update in systeemvoorkeuren van .mac naar mobile-me. Ik heb een 60 dagen trial account aangemaakt alleen het syncen van mac naar mobile-me cloud lukt dus niet. M'n mailadres van mobile-me werkt al wel op m'n iphone. (mac is trouwens volledig geupdate, dus daar ligt het niet aan)

Als ik bij .mac op synchroniseren druk gaat hij gegevens ophalen en na een minuut ongeveer zegt hij "kan niet aanmelden bij .mac".

Hoop dat iemand me kan helpen!

iktjilp 14-07-08 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iThomaz (Bericht 142196)
Hmm, kan iemand mij helpen? Ik krijg geen automatische update in systeemvoorkeuren van .mac naar mobile-me. Ik heb een 60 dagen trial account aangemaakt alleen het syncen van mac naar mobile-me cloud lukt dus niet. M'n mailadres van mobile-me werkt al wel op m'n iphone. (mac is trouwens volledig geupdate, dus daar ligt het niet aan)

Als ik bij .mac op synchroniseren druk gaat hij gegevens ophalen en na een minuut ongeveer zegt hij "kan niet aanmelden bij .mac".

Hoop dat iemand me kan helpen!

Heb je als eens uitgelogd en dan weer ingelogd?

truckdiver 14-07-08 23:25

zet mobile me er anders zelf op
dat heb ik gedaaan met de volgende link MobileMe Showing up in Software Update XML - Mac Forums
download daar het mobile me package en instaleer het

"R" 15-07-08 10:23

Update: mobileme 1.1
 
Ik kreeg via de updater zojuist de melding dat versie 1.1 beschikbaar is gesteld.

macfreaker 15-07-08 10:25

Citaat:

Ik kreeg via de updater zojuist de melding dat versie 1.1 beschikbaar is gesteld.
raar, deze had ik al zondag gekregen.

"R" 15-07-08 10:32

Dat dacht ik dus ook, ik heb -of verkeerd gekeken - of ik heb die update voor de tweede keer aangeboden gekregen. Apple heeft het druk of ik zit te slapen....:D
Ik zit nu in ieder geval op 1.1

dufresne 15-07-08 15:14

Mobile me account.. Is er ook een nederlandse zoals iemand in een vorige post zei..

Mobile me volledig via de regels geinstalleerd maar krijg ook geen push mail.. Agenda en contacten pusht hij al helemaal niet.. Heel af en toe doet hij dat..

Outlook mail en mobileme syncen wel maar dan alleen de mail. Deze mail komt ook op mijn Iphone maar wordt niet gepusht. Weet iemand wat hiervan de oorzaken zijn...

Ik wil hem zakelijk gebruiken en zoek nog wat leuke apps. ik ben nu Omnifocus aan het testen..

Groeten

dufresne 15-07-08 15:16

Nederlands.. Kan je die ook krijgen? Hoe heb jij hem zo ingesteld. Ben benieuwd. Ik krijg push er met geen mogelijkheid op. Ook contacten en agenda syncen niet goed.. Duurt uren/

truckdiver 15-07-08 15:26

waar moet wat in het nederlands staan?
bij mijn instellingen op mijn mac is alles nederlands.
op de site van .me niet natuurlijk

iThomaz 15-07-08 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door co0lman (Bericht 142326)
Heb je als eens uitgelogd en dan weer ingelogd?

heb ik al diverse malen geprobeerd maar helaas, werkt niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142360)
zet mobile me er anders zelf op
dat heb ik gedaaan met de volgende link MobileMe Showing up in Software Update XML - Mac Forums
download daar het mobile me package en instaleer het

Ja dat zou fijn zijn als ik het handmatig kan updaten. Helaas doet de link waar ik de update handmatig kan halen het op deze site het niet meer. Damn... zit wel een beetje tegen zo. Heeft iemand hem nog ergens toevallig?

Common.Sense 15-07-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "R" (Bericht 142558)
Dat dacht ik dus ook, ik heb -of verkeerd gekeken - of ik heb die update voor de tweede keer aangeboden gekregen. Apple heeft het druk of ik zit te slapen....:D
Ik zit nu in ieder geval op 1.1

Kreeg ik ook. Ikoontje is veranderd...

etienne 15-07-08 23:04

Zal mijn GSM provider (Telenet) de hoeveelheid data die ik download met MobileMe aanrekenen of zit dat vervat in het MobileMe abonnement?

macfreaker 15-07-08 23:04

Mee aangereken door je telecom provider. :D

jansink 16-07-08 10:32

Untitled1 Agenda in iPhone
 
In mijn iPhone heb ik de agenda 'Untitled1', dit terwijl ik op me.com de agenda's 'Prive' en 'Werk' heb. Iemand een idee hoe ik de agenda 'Untitled1' uit mijn iPhone kan verwijderen?

iktjilp 16-07-08 18:00

Als hij in iCal staat daar verwijderen. Als hij daar niet staat naar Me.Com gaan. Agenda selecteren en dan met het menu bovenaan rechts REMOVE doen. Heb ik onlangs ook zo gedaan.

jansink 16-07-08 18:08

het probleem is alleen dat de 'untitled' agenda niet in me.com staat, kan het mijn outlook agenda zijn?

iktjilp 16-07-08 19:06

Dat kan ook. Best even nakijken.

jansink 17-07-08 10:50

Het is opgelost! In mijn iPhone bij instellingen even het syncen met de mobile me agenda uitgezet. Daarna het syncen weer aangezet en toen was de 'Untitled 1' agenda uit mijn iPhone verdwenen!

sjoeii 17-07-08 20:48

vraagje:
Moet je voor Mobileme een nieuwe mail adress ( account ) aanmaken? Of is het mogelijk een betsaand adres te gebruiken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.