//

Sinds iOS8 werken pushberichten niet.

Sinds iOS8 werken pushberichten niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een probleem met mijn Iphone 5. Sinds ik iOS 8 erop heb geïnstalleerd werken al mijn bushberichten niet meer als de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-14, 11:02
Nesz Nesz is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Sinds iOS8 werken pushberichten niet.

Goedendag,

Ik heb een probleem met mijn Iphone 5.

Sinds ik iOS 8 erop heb geïnstalleerd werken al mijn bushberichten niet meer als de telefoon gelocked is.
Pas nadat ik op de homeknop druk om het scherm aan te zetten komen de berichten binnen of als ik al gebruik maak
van de telefoon dat push het wel doet. In sommige gevallen komen deze pas binnen nadat ik de telefoon unlock ( dus mijn code invoer )
en de desbetreffende app open.

Nou hoopte ik dat met de komst van iOS 8.1 deze problemen zouden worden opgelost maar helaas nog steeds last van.
Het is ook niet alleen berichten/whatsapp, weerplaza en andere apps die gebruik maken van push doen het dan niet.

Ik heb al van alles geprobeerd, de telefoon wissen en een backup restoren, de telefoon wissen en als nieuwe Iphone instellen, apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, push notificatie aan en uit gezet maar niks heeft tot toe geholpen.

Is er iemand anders die dit probleem heeft/had? En wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-14, 23:08
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Domme vraag maar voor de zekerheid: staat bij instellingen, berichtgeving, [appnaam] de optie "op toegangsscherm" aangevinkt?
  #3  
Oud 25-10-14, 23:49
KCO KCO is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
Domme vraag maar voor de zekerheid: staat bij instellingen, berichtgeving, [appnaam] de optie "op toegangsscherm" aangevinkt?
Ik heb hetzelfde probleem. Vooral bij mail was het vreselijk. En ja het stond aan. Moet zeggen dat het sinds 8.1 wel wat verbeterd is, maar nog niet optimaal!
  #4  
Oud 26-10-14, 10:09
Nesz Nesz is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
Domme vraag maar voor de zekerheid: staat bij instellingen, berichtgeving, [appnaam] de optie "op toegangsscherm" aangevinkt?
Ja, deze staat bij alle apps waarbij ik bushberichten wil ontvangen ook aan. Maar dat is het probleem ook niet ik zie de bushberichten wel op me toegangsscherm maar pas nadat ik de telefoon aan zet.
  #5  
Oud 28-10-14, 09:20
Bas1988 Bas1988 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard

Bij mij hetzelfde probleem, vooral bij mail valt het mij op, whatsapp werkt goed. Iemand een (tijdelijke) oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 3 laadt niet meer op sinds iOS8 via het net Kathzz iPad accessoires en onderdelen 6 20-10-14 12:24
VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad) Fabian13 iPhone algemeen 0 01-10-14 17:14
Uploaden foto's niet meer mogelijk sinds ios8 Maaikev4 iPad algemeen 0 22-09-14 12:47
Pushberichten werken niet meer na jaibreak Hallooow Jailbreak apps en thema's 6 10-09-11 16:48
Pushberichten werken niet meer Prima iPhone algemeen 0 20-03-11 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.