//

Muziek op Iphone 6 zetten niet meer mogelijk

Muziek op Iphone 6 zetten niet meer mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort de Iphone 6 (met IOS 8.1) maar nu kan ik hier geen muziek meer opzetten. Er staat gewoon nog muziek op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-14, 19:56
AfcaDaMO AfcaDaMO is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Muziek op Iphone 6 zetten niet meer mogelijk

Ik heb sinds kort de Iphone 6 (met IOS 8.1) maar nu kan ik hier geen muziek meer opzetten. Er staat gewoon nog muziek op die ik er eerder op gezet heb maar het is dus niet meer mogelijk om nieuwe nummers erop te zetten via Itunes.

In (de nieuwste versie van) Itunes geeft hij aan dit er gewoon muziek op mijn Iphone staat, die ik via de Iphone zelf ook zonder problemen kan afspelen, maar ik krijg in Itunes geen lijst met nummers te zien en kan hier ook geen nummers meer aan toevoegen.

Hier staat een link naar een screenshot om het eventueel te verduidelijken

https://www.dropbox.com/s/mctrwqwekc...n%201.jpg?dl=0

Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-14, 22:56
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Al eens geprobeerd om alle muziek van de telefoon te halen? daarna weer proberen erop te zetten?
Andere optie als eerste niet werkt zou kunnen zijn dat je muziek verwijderd van de telefoon, en daarna een full restore doet op je telefoon. daarna weer muziek erop zetten.

volgens mij is de muziek verwijderd maar staat nog ergens in een soort cache...
Reageren

Labels
iphone 6, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek op iPhone zetten lukt niet meer jojoj iPhone algemeen 7 07-07-13 08:34
ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. Puckdh iPhone algemeen 2 28-11-12 12:55
Met iOS6 geen muziek meer op iPhone 4 te zetten Iguana79 iPhone algemeen 6 11-10-12 16:23
Windows: Geen muziek meer op iPhone kunnen zetten Fabian1989 iTunes 0 02-10-11 23:16
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. kevinwever iTunes 3 27-06-10 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.