//

zijtoetsen reageren niet meer na vervanging batterij

zijtoetsen reageren niet meer na vervanging batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum gebruikers, Aangezien ik zelf niet technisch aangelegd ben, hoop ik bij jullie een antwoord te vinden, alvorens ik verder ga klagen bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-14, 13:31
twinklecaro twinklecaro is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard zijtoetsen reageren niet meer na vervanging batterij

Beste forum gebruikers,

Aangezien ik zelf niet technisch aangelegd ben, hoop ik bij jullie een antwoord te vinden, alvorens ik verder ga klagen bij de persoon die mijn iphone 5s hersteld heeft. - hij beweert namelijk dat het zijn fout niet is.

De situatie is als volgt:

Ik liet zopas mijn batterij van mijn iphone 5s vervangen, in de hoop dat deze langer dan 8 uur zou meegaan. (helaas was dit geen oplossing)
Sinds de batterij werd vervangen reageren de toetsen op de zijkant niet meer. (de volume toetsen en de knop om het toestel op stil te zetten)

Ik stel vriendelijke de vraag aan de hersteller wat er misgelopen kan zijn, en hij reageert dat dit niets te maken heeft met het vervangen van de batterij, en dus zijn fout niet is.
Ikzelf vind het natuurlijk wel verdacht dat deze fout na de herstelling optreedt.
Hij reageert intussen niet meer op mijn contactopname om er toch eens naar te kijken.

Klopt het volgens jullie wat de hersteller zegt, dat de vervanging van de batterijk de oorzaak niet kan zijn van het niet functioneren van de zijtoetsen?

Alvast bedankt voor jullie advies!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-14, 16:17
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik heb zelf ook niet veel ervaring met iPhones repareren, maar het hoort absoluut niet dat de volumeknoppen niet meer werken na vervanging van de batterij. Als de man die de batterij heeft vervangen echt niet meer reageert is naar een ASP (Authorized Service Provicer) gaan de enige optie. Het zal je natuurlijk wel wat kosten, maar ik zou liever betalen zodat alles het weer doet.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 27-10-14, 17:51
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Als hij bij het verwijderen van de batterij iets op het moederbord geraakt geraakt heeft zou dat best eens kunnen, ik heb wel eens gehad dat ik na het vervangen van de batterij bij een 4, die persoon terug is gekomen met de mededeling dat zij bij het bellen door de tegenpartij niet gehoord wordt, volgens mij was het puur toeval dat op dat moment de audio chip kapot is gegaan, maar ik heb haar wel een vergoeding aangeboden of een ander moederbord. Is wel zo netjes, er zijn natuurlijk ook personen die voor iets kleins komen en dan zeggen dat je wat gesloopt hebt. Ik controleer nu in bij zijn van de persoon of alles het doet voor dat ik hem aanneem voor reparatie.
  #4  
Oud 27-10-14, 22:23
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Bij het lostrekken van de batterij heeft hij de flex kabel beschadigd. Deze ligt onder de batterij.
En kan wel eens blijven plakken aan de batterij.

De reparateur heeft wel degelijk schuld
  #5  
Oud 27-10-14, 23:17
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

D'r lopen ook zoveel van die sjarlatans rond...

Geef de naam ff...

Dan kunnen we hem lekker aan de schandpaal nagelen !!!

Je iPhone zal er helaas niet beter op worden...

Deugd doen zal het in ieder geval !!!
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #6  
Oud 28-10-14, 11:40
twinklecaro twinklecaro is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt alvast voor de reacties! Nu heb ik toch al wat meer info.
Ik zal hem nog eens een laatste vriendelijke boodschap sturen, alvorens hem aan de schandpaal te nagelen
Reageren

Labels
zijtoetsen iphone5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer na vervanging batterij RJS iPhone algemeen 10 05-01-18 22:35
iPhone laadt niet meer op na vervanging batterij mzdavid iPhone algemeen 31 29-08-14 20:16
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij Vince050 iPhone algemeen 1 16-07-12 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.