//

iPhone 5s beeldscherm flikkert tijdens bellen

iPhone 5s beeldscherm flikkert tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een dommig ongelukje in de Amsterdamse grachten functioneert mijn iPhone 5s gelukkig nog voor 99% als normaal. Tijdens het bellen echter, reageert het beeldscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-14, 14:05
frankknarf frankknarf is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard iPhone 5s beeldscherm flikkert tijdens bellen

Na een dommig ongelukje in de Amsterdamse grachten functioneert mijn iPhone 5s gelukkig nog voor 99% als normaal.

Tijdens het bellen echter, reageert het beeldscherm niet zoals het hoort. Het scherm flikkert steeds aan-en-uit waardoor een keuzemenu o.i.d. niet meer mogelijk is.

Tijdens het bellen via de carkit doet het probleem zich gek genoeg niet voor en is het scherm gewoon te gebruiken.

Heeft een van jullie een idee hoe dit op te lossen is? Zou het vervangen van een bepaald onderdeel het euvel kunnen oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-14, 16:53
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Heb je al geprobeerd om de dock connector eens goed schoon te maken?
  #3  
Oud 27-10-14, 16:58
frankknarf frankknarf is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard

Nee nog niet geprobeerd, is dat goed te doen wat een wattenstaafje o.i.d.? Ga het straks direct proberen.

In de auto gebruik ik overigens de carkit via bluetooth en plaats ik de iPhone niet in een dock.

Ik heb overigens wel alle instellingen gewist en hersteld naar fabrieksinstellingen en vervolgens een reservekopie teruggezet.
  #4  
Oud 27-10-14, 22:19
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

En wanneer je buiten staat te bellen en je hebt voor de grap Bluetooth aanstaan, flikkert het scherm dan nog?
  #5  
Oud 28-10-14, 21:10
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Het flikkeren wordt misschien veroorzaakt door de nabijheidssensor die niet meer goed werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon werkt niet tijdens bellen, wel tijdens speakerphone blaugrana iPhone algemeen 1 20-07-12 17:04
beeldscherm niet op standby onder het bellen dennis1234 iPhone algemeen 0 23-02-11 08:46
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 20:46
Iphone op zwart tijdens bellen Rens100 iPhone algemeen 6 07-01-10 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.