//

iPhone 5s uit Amerika

iPhone 5s uit Amerika discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een kennis van mij is in Amerika en is waarschijnlijk van plan om een iPhone voor me mee te nemen, maar ik weet niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-14, 21:33
ayywilliam ayywilliam is offline
 
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 5s uit Amerika

Hallo, een kennis van mij is in Amerika en is waarschijnlijk van plan om een iPhone voor me mee te nemen, maar ik weet niet zeker of hij wel in nederland zou werken. Ik heb eerdere forums gelezen maar ik word er niet veel wijzer van, want daar staan allemaal dingen over frequenties en ik heb daar allemaal niet zo veel verstand van. Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door ayywilliam; 30-10-14 om 07:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-14, 15:24
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayywilliam Bekijk bericht
Hallo, een kennis van mij is in Amerika en is waarschijnlijk van plan om een iPhone voor me mee te nemen, maar ik weet niet zeker of hij wel in nederland zou werken. Ik heb eerdere forums gelezen maar ik word er niet veel wijzer van, want daar staan allemaal dingen over frequenties en ik heb daar allemaal niet zo veel verstand van. Alvast bedankt
Hey ayywilliam!

Dat kan prima, maar het moet wel model A1533 zijn. Deze zijn te koop bij T-Mobile.
Zeg tegen de kennis dat hij nog eens vraagt of er absoluut geen simlock op de iPhone staat.
Zit je bij Tele2, dan zal je wel een groot deel van de LTE-dekking missen... Zit je bij T-Mobile NL, Vodafone NL of KPN NL, dan is het helemaal goed.
2600 MHz zal je niet kunnen ontvangen, maar de drukste plekken waar deze frequentie voor hogere capaciteit ingeschakeld wordt zullen ook wel met LTE1800 of LTE800 gedekt zijn (behalve bij Tele2, dus).

Andere frequenties (2G & 3G, de belangrijkste dus) zijn verder 100% compatibel met Belgische/Nederlandse netwerken. Die zijn zelf compatibel met de netwerken over de hele wereld.

Veel plezier ermee.

Groetjes,
IYZY
__________________
The blond girl who's interested in technology
Reageren

Labels
amerika simlockvrij, apple, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone uit amerika KillaG Archief 2 27-02-10 19:24
Iphone uit Amerika yvesw Archief 1 13-12-09 12:13
Iphone uit Amerika? peter1234 Archief 2 10-03-08 22:07
iphone uit amerika prashantjuh Archief 2 10-10-07 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.