iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   ios apps groot? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159927-ios-apps-groot.html)

Shorty007 30-10-14 17:30

ios apps groot?
 
Hoi,
Ik heb gisteren weer een iPhone gekocht en nu is me iPhone na 1 dag al bijna helemaal vol door apps. Ik heb dit eigenlijk nooit eerder gehad op een iPhone.
Zijn de apps de laatste tijd zoveel groter geworden ofzo? Heb echt niet bijzonder veel apps ofzo geïnstalleerd staan namelijk. mja iPhone 16 GB, blijkt maar 12 te zijn en nu dus nog maar 3,xx GB vrije ruimte. Staan maar weinig foto's op ook.

PeterNL070 30-10-14 17:45

Valt denk wel mee maar 16GB is niet echt veel, Wat voor apps heb je geïnstalleerd? Spellen kunnen bijvoorbeeld flink wat ruimte innemen tot soms enkele GB.

Shorty007 30-10-14 17:47

Ja maar heb nooit groter gehad kwa iPhone geheugen dus dacht is wel genoeg. Heb maar 1 spelletje ofzo erop staan en verder nog niet eens alle apps die ik voorheen op een iPhone had staan.

PeterNL070 30-10-14 17:53

Vanwege dit nemen de meeste geen 16GB iPhone omdat men dan vaak eerst alle apps moet verwijderen en alle overige bestanden zoals muziek,foto's en videos voor ze een update kunnen installeren. Overigens kan je in de app store zien hoe groot een app is.

Guest-20180925190238 30-10-14 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterNL070 (Bericht 982481)
Vanwege dit nemen de meeste geen 16GB iPhone omdat men dan vaak eerst alle apps moet verwijderen en alle overige bestanden zoals muziek,foto's en videos voor ze een update kunnen installeren.

Om een update te doen hoeft men helemaal niets te verwijderen. Een update kan men ook met iTunes doen zonder maar één deuntje of plaatje te verwijderen.

PeterNL070 30-10-14 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 982482)
Om een update te doen hoeft men helemaal niets te verwijderen. Een update kan men ook met iTunes doen zonder maar één deuntje of plaatje te verwijderen.

Ik had ooit eens klachten hierover gelezen vandaar. Ik heb zelf al een tijdje geen iPhone en die ik had was 32GB dus zelf überhaupt nooit problemen gehad.

Guest-20180925190238 30-10-14 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterNL070 (Bericht 982484)
Ik had ooit eens klachten hierover gelezen vandaar.

Dat zal je dan wel verkeerd gelezen hebben. De problemen die kunnen ontstaan na een OTA (over Wi-FI) update ontstaan meestal niet met een iTunes update. Zoek maar eens op het forum.

@Shorty007

iOS 8 neemt meer ruimte in dan iOS 7. iOS 7 nam dan weer meer ruimte in dan iOS 6. Enz... enz... Ook sommige apps, maar niet allemaal, zijn iets groter geworden.

PeterNL070 30-10-14 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 982486)
Dat zal je dan wel verkeerd gelezen hebben. De problemen die kunnen ontstaan na een OTA (over Wi-FI) update ontstaan meestal niet met een iTunes update. Zoek maar eens op het forum.

@Shorty007

iOS 8 neemt meer ruimte in dan iOS 7. iOS 7 nam dan weer meer ruimte in dan iOS 6. Enz... enz... Ook sommige apps, maar niet allemaal, zijn iets groter geworden.

Nou sorry hoor. Maar betrof over de update naar iOS8 OTA update
iOS 8 update may be too big for your iPhone or iPad | The Verge


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.