iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   toegangscode met cijfers en letters (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159935-toegangscode-cijfers-letters.html)

walter997 30-10-14 22:42

toegangscode met cijfers en letters
 
Beste mensen,

Ik moet een code intoetsen met cijfers en letters als toegangscode op de 5c van mijn dochter. Maar op een of andere manier zijn momenteel alleen cijfers mogelijk om in te toetsen op het toegangsscherm. Wie weet raad?
grt
Walter

Aaifoney 30-10-14 22:55

Instellingen - toegangscode - eenvoudige code uitzetten.

walter997 30-10-14 23:08

Ik kom daar niet in nu. Eerst moet ik voorbij het toegangsscherm

iPhoneAlot 31-10-14 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walter997 (Bericht 982543)
Ik kom daar niet in nu. Eerst moet ik voorbij het toegangsscherm

De code vragen aan je dochter...:confused:

walter997 31-10-14 01:00

Thx voor de geweldige hulp

Gonus 31-10-14 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walter997 (Bericht 982550)
Thx voor de geweldige hulp

Had je verwacht dat de mensen op dit forum de toegangscode van je dochters telefoon zouden gaan kraken?

peerenbooms 31-10-14 11:26

TS zal ongetwijfeld de toegangscode kennen, maar zijn probleem is, zoals ik het lees, dat hij slechts de cijfers kan ingeven en de letters niet.
Maw hij krijgt het verkeerde unlock scherm en vraagt daarvoor hulp.
Hij vraagt niet naar de code.

Gonus 31-10-14 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 982586)
TS zal ongetwijfeld de toegangscode kennen, maar zijn probleem is, zoals ik het lees, dat hij slechts de cijfers kan ingeven en de letters niet.
Maw hij krijgt het verkeerde unlock scherm en vraagt daarvoor hulp.
Hij vraagt niet naar de code.

Het lijkt mij erg sterk dat een iPhone een unlock scherm laat zien met alleen cijfers als er een uitgebreide code is ingesteld. Maar goed, dat is een aanname. (Bij mijn eigen telefoon getest door er een uitgebreide code van te maken en ik krijg het juiste unlock scherm).

Misschien dat TS een uitgebreide uitleg kan geven over zijn situatie zodat er geen speculaties gedaan hoeven worden...

iPhoneAlot 31-10-14 12:06

Ik kan mij evenmin voorstellen dat het inlogvenster niet past bij het ingestelde type code. De vraag die de TS stelt, kent inmiddels vele gedaanten, alle met het doel voorbij die inlogcode te komen.
Gelukkig kan dat niet; stel je voor!
Ook kan ik geen legitieme reden bedenken waarom iemand langs het inlogscherm wil komen van een iPhone van een ander...

Gonus 31-10-14 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 982591)
Ik kan mij evenmin voorstellen dat het inlogvenster niet past bij het ingestelde type code. De vraag die de TS stelt, kent inmiddels vele gedaanten, alle met het doel voorbij die inlogcode te komen.
Gelukkig kan dat niet; stel je voor!
Ook kan ik geen legitieme reden bedenken waarom iemand langs het inlogscherm wil komen van een iPhone van een ander...

Exactly my thoughts...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.