//

Foto's verwijderen zonder angst

Foto's verwijderen zonder angst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik zowel op mijn iphone als ipad alle foto's heb staan, evenals op mijn Imac, wil ik ze op mijn mobiele apparaten verwijderen om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-14, 17:27
Mywings Mywings is offline
• iOS 7.0.3
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 10
Standaard Foto's verwijderen zonder angst

Omdat ik zowel op mijn iphone als ipad alle foto's heb staan, evenals op mijn Imac, wil ik ze op mijn mobiele apparaten verwijderen om geheugen vrij te maken. Heb mijn Iphoto bibliotheek ook op harde schijf staan en toch ben ik bang foto's te verliezen als ik het doe...kan iemand me moed inspreken en/of tips geven? Alvast mijn dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-14, 02:15
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Ik denk dat het goed is om de foto's uit je filmrol te verwijderen, en ze te laten staan in Fotostream...

Als ze ook uit Fotostream mogen/moeten moet je ze mss eerst overzetten van iCloud naar pc...
  #3  
Oud 01-11-14, 08:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mywings Bekijk bericht
Heb mijn Iphoto bibliotheek ook op harde schijf staan en toch ben ik bang foto's te verliezen als ik het doe...
Als je Fotostream gebruikt en Fotostream is geactiveerd in iPhoto dan worden de plaatjes automatisch in een iPhoto event geplaatst. Als je ook nog regelmatig Time Machine backups maakt kan er eigenlijk weinig mis gaan.
  #4  
Oud 01-11-14, 09:34
Mywings Mywings is offline
• iOS 7.0.3
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 10
Standaard

Dank voor jullie reactie, ga ermee aan de slag!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbreak verwijderen zonder verbinden metzonderEd Jailbreak 11 25-07-12 13:24
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 21:04
Kan iemand mijn angst wegnemen RoniSize Unlock [archief] 5 23-03-08 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.