iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 6 herkent officiële kabels niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/160025-iphone-6-herkent-officiele-kabels-niet-meer.html)

zetesh 03-11-14 14:00

iphone 6 herkent officiële kabels niet meer
 
Iphone6 64gig: Sinds deze ochtend krijg ik steeds de melding dat "dit accessoire mogelijk niet ondersteund wordt". Het gaat dus wel degelijk om de officiële kabel. Ik heb er een vijftal omdat we al verschillende iphones en ipads hebben en hebben gehad, allen lightening kabels, en heb al met de verschillende formaten van stekkers geprobeerd.... mijn ipad wordt wel gewoon opgeladen. Aansluiten op de pc met usb helpt ook niet, zelfde boodschap...

iemand een idee?

IphoneRepairVeluwe 03-11-14 15:01

Ik zou even contact op namen met apple(store) met je imei nummer bij de hand. Vaak kunnen ze je via de telefoon al heel goed helpen en als het een defect is kun je hem gratis omruilen lijkt me.

zetesh 03-11-14 15:28

ok bedankt, zal dat eens proberen. Goed dat ik mijn iphone 5 nog heb bijgehouden... :)

IphoneRepairVeluwe 03-11-14 15:49

Ja dat is een prima leen telefoon. Vind wel raar heb nog nooit zoiets gehoord zou graag weten hoe het afloopt.

zetesh 03-11-14 15:54

ik zal zeker iets laten weten hoe het verder loopt

Rasz 03-11-14 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zetesh (Bericht 982965)
Iphone6 64gig: Sinds deze ochtend krijg ik steeds de melding dat "dit accessoire mogelijk niet ondersteund wordt". Het gaat dus wel degelijk om de officiële kabel. Ik heb er een vijftal omdat we al verschillende iphones en ipads hebben en hebben gehad, allen lightening kabels, en heb al met de verschillende formaten van stekkers geprobeerd.... mijn ipad wordt wel gewoon opgeladen. Aansluiten op de pc met usb helpt ook niet, zelfde boodschap...

iemand een idee?

Het kan ook zijn dat er eventueel iets in je poort zit. Je kunt hier met een naald een keer doorheen gaan om te zien of dat er geen stof in zit.

zetesh 03-11-14 17:59

ook al geprobeerd. Vanavond eens naar Apple bellen dus

Vwens 13-01-15 20:30

Hoe is dit afgelopen? Ik heb precies hetzelfde probleem.

faire4u 13-01-15 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rasz (Bericht 983005)
Het kan ook zijn dat er eventueel iets in je poort zit. Je kunt hier met een naald een keer doorheen gaan om te zien of dat er geen stof in zit.

GEEN goed idee, aangezien een naald van metaal is en kortsluiting kan veroorzaken, je kan beter een houten tandenstoker of tandenborsteltje gebruiken hiervoor.

suzuki2002 14-01-15 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 989646)
GEEN goed idee, aangezien een naald van metaal is en kortsluiting kan veroorzaken, je kan beter een houten tandenstoker of tandenborsteltje gebruiken hiervoor.



Precies . Sowieso geen goed idee om in je port te gaan pielen.
Je kan op die manier snel de contact puntjes beschadigen.
Ga je er daarna me naar apple. Zullen ze zeggen je laadpoort is naar z'n grootje
Er is iets in gestopt wat er niet in hoorde.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.