Iphone 5 herstart met lightning kabel erin discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een heel raar probleem. Zomaar uit het niets is mijn iphone vastgelopen en doet niks anders dan itunes logo weergeven. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 herstart met lightning kabel erin
Hallo allemaal,
Ik heb een heel raar probleem. Zomaar uit het niets is mijn iphone vastgelopen en doet niks anders dan itunes logo weergeven. Ik heb geen jailbreak of iets dergelijks. Nieuwste firmware staat erop. Enige wat ik zie is op mijn iphone 5: Als ik mijn kabel aansluit aan mijn computer met itunes, dan vind itunes mijn iphone ook niet. Heb de dfu modes ook geprobeerd, ik heb de iphone losgekoppeld van lighting kabel zodat ik het kon uitzetten, maar op het moment dat ik de powerknop ingedrukt houdt met home knop krijg ik gelijk iphone logo te zien (normaal moet hij dan naar dfu schieten) en uiteindelijk kom ik weer bij die itunes logo en doet niks. Ik kan geen DFU modes uitvoeren niks werkt. Wanneer de lighting kabel erin zit herstart hij vanuit zichzelf en komt weer op de itunes logo. Hoe los ik dit op kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder iTunes en de Mobile Device Drivers, incl. alle registry entries, met Revo Uninstaller. Installeer dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw.
De iPhone staat in Recovery Mode en niet in DFU Mode (zwart scherm). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s wil niet opladen met officiële lightning kabel ipad mini | kickboxer | iPhone algemeen | 12 | 06-11-13 23:43 |
iPhone 5 gaat aan als je de lightning kabel erin steekt | daantje22 | iPhone algemeen | 12 | 28-11-12 16:55 |
Lightning kabel iPhone 5 | DaMeastro | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 10-11-12 21:49 |
|
|