//

iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera.

iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik tweede hands via marktplaats een nette iphone 5 gekocht. De telefoon is zelfs zo net dat het lijkt als of hij net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 18:57
KraaijFR KraaijFR is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 9
Standaard iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera.

Onlangs heb ik tweede hands via marktplaats een nette iphone 5 gekocht. De telefoon is zelfs zo net dat het lijkt als of hij net voor het eerst uit de doos komt. Echter bleek de iphone achter af 1 mankement te hebben. Als je camera app opent opent deze staat op de frontcam en wanneer je wil switch naar de 8mp rear cam loopt de app vast. Ook bij het installeren van een 3e party app kreeg ik van de achter camera geen geeld. Telefoon draait op laatste ios versie. Is dit software matig probleem of hardware matig?

Mvg Robert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-14, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KraaijFR Bekijk bericht
Is dit software matig probleem of hardware matig?
Als je op die iPhone een backup hebt teruggezet met jailbreak restanten dan is het een software probleem. De symptomen zijn typisch voor jailbreak restanten. Indien dat niet het geval is dan kan het een hardware probleem zijn.
  #3  
Oud 05-11-14, 20:12
IphoneRepairVeluwe IphoneRepairVeluwe is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 8
Standaard

Iphone resette en helemaal opnieuw instellen heeft niet geholpen. Zou de camera zelf vervangen de problemen oplossen?
  #4  
Oud 05-11-14, 20:40
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb ik ook gehad was toen een app die niet lekker liep camera reageerde helemaal nergens op gewoon eerst eens alle apps eraf gooien ok die via cydia erop zijn gekomen

camera vervangen heeft denk ik weinig zin die doet het of doet het niet ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Camera loopt vast, roze balk op foto muppel Jailbreak 1 26-10-14 15:00
iPhone 4 met gerammel achter de camera Koentyz iPhone algemeen 18 08-09-10 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.