//

Foto's op iPhone zijn zoek na terugzetten backup

Foto's op iPhone zijn zoek na terugzetten backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb net een nieuw I-phone gekocht. In de telefoonwinkel werd me verteld, en dat heb ik zelf ook ooit gezien, dat er 900 foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-14, 21:28
kaatwijnen kaatwijnen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard Foto's op iPhone zijn zoek na terugzetten backup

k heb net een nieuw I-phone gekocht. In de telefoonwinkel werd me verteld, en dat heb ik zelf ook ooit gezien, dat er 900 foto's en 20 video's op mijn telefoon staan. Maar: ik kan ze niet vinden. Echt helemaal nergens. De foto's zijn wel allemaal overgezet, 2,7 gigabyte aan foto's geeft het toestel aan, maar nu is mijn geheugen dus compleet vol, en dat is niet handig. Ik kan niet eens een update uitvoern, of whatsapp installeren.

Heeft iemand enig idee waar die foto's op mijn telefoon kunnen staan, waar ik ze kan vinden? Want ik wil ze weggooien...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-14, 11:22
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

je hebt een nieuwe iphone gekocht en daar staan direct al 900 foto's op?
Kun je iets specifieker zijn met je probleem? Of heb je een reservekopie teruggezet van een oudere iphone?
  #3  
Oud 09-11-14, 18:34
kaatwijnen kaatwijnen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard verduidelijking

Nee, sorry, ik was niet duidelijk. De foto's stonden op mijn oude iphone. Omdat ze ze daar niet konden vinden, is alles overgezet naar mijn nieuwe iphone, incusief die 900 foto's en de video's. Die ik nu ook niet kan vinden op mijn nieuwe telefoon.
  #4  
Oud 11-11-14, 12:24
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatwijnen Bekijk bericht
Nee, sorry, ik was niet duidelijk. De foto's stonden op mijn oude iphone. Omdat ze ze daar niet konden vinden, is alles overgezet naar mijn nieuwe iphone, incusief die 900 foto's en de video's. Die ik nu ook niet kan vinden op mijn nieuwe telefoon.
Dag Kaat!

Zijn het geen foto's uit je iCloud-stream? Die staan -als er geen foto's op de iPhone zelf staan- niet in de Filmrol, maar in Fotostream (of hoe het ook heet, het staat onderaan tussen Foto's en Albums in de Foto-app (met het iCloud-wolkje)

Anders: sluit je iPhone aan op je Mac en open iPhoto of Fotolader. Deze app's tonen normaal gezien al je foto's meteen.
Als je ze ziet zou ik ze allemaal importeren en verwijderen van de iPhone (kan automatisch met iPhoto, geen idee over Fotolader). Dan heb je de foto's in ieder geval nog.

Hopelijk haalt het wat uit.

Groetjes,
IYZY
__________________
The blond girl who's interested in technology
Reageren

Labels
foto's, geheugen, iphone, kwijt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup van Minecraft terugzetten op Iphone stuk iCloud 0 31-10-13 13:22
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten aquamarijn iPad algemeen 1 17-11-11 13:44
iPhone: backup terugzetten martijndk1983 Jailbreak 0 30-11-10 00:56
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? stellaferox iTunes 1 05-10-10 22:39
Backup terugzetten naar iphone 4 sjalih iPhone algemeen 1 27-06-10 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.