//

Gekochte muziek met extra naam

Gekochte muziek met extra naam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met gekochte muziek op iTunes. Sommige liedjes van sommige cd's hebben een "feat. artiest". Allemaal goed en wel, maar wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-14, 15:23
Proteck Proteck is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 33
Standaard Gekochte muziek met extra naam

Ik heb een probleempje met gekochte muziek op iTunes. Sommige liedjes van sommige cd's hebben een "feat. artiest". Allemaal goed en wel, maar wanneer ik liedjes wil horen van deze artiest (muziek -> artiest) komt dit liedje er dus niet bij. Deze staat mooi onder de artiest met artiest feat. X in de lijst. Ik heb ook geprobeerd om via iTunes de naam aan te passen, lukt dus ook niet. Beetje vervelend natuurlijk. Als ik enkel de cd selecteer heeft die het voor alle duidelijkheid niet. Het is enkel wanneer ik verscheidene cd's ervan heb.
Bijkomend heb ik net geprobeerd dan maar een playlist ervan te maken, maar ik vind twee nr's niet terug in de lijst zelf, als ik de cd gewoon opzet zijn er 19 liedjes, als ik ga kijken in de lijst van de cd zelf zijn het er maar 17. Ik heb ook al eens aan de hand gehad met een andere cd, dus het stoort me wel.

Laatst gewijzigd door Proteck; 11-11-14 om 15:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gekochte muziek kwijt na aankoop! Branmic iPad algemeen 6 05-06-19 18:19
Windows: itunes gekochte muziek weg frannie13 iTunes 0 07-12-10 12:15
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? Animetic iTunes 4 24-08-08 03:11
iPhone gekochte muziek -> computer scooba Archief 1 04-03-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.