//

Welke provider kiezen/hebben jullie? Welke is het best voor een iPhone 6 Plus?

Welke provider kiezen/hebben jullie? Welke is het best voor een iPhone 6 Plus? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een iPhone 6 Plus halen, maar ik twijfel of het het waard is om deze met een abonnement te nemen of niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-14, 16:47
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard Welke provider kiezen/hebben jullie? Welke is het best voor een iPhone 6 Plus?

Ik zou graag een iPhone 6 Plus halen, maar ik twijfel of het het waard is om deze met een abonnement te nemen of niet.
iPhone 6 PLUS + Herlaadkaart of iPhone 6 PLUS + Abo

Liefst: 50 belminuten, 1000 sms’jes en 2 GB voor max. € 25 / Maand. Ik neem liever geen abonnement (roaming etc. meteen buiten de bundel. Bij herlaadkaart gaat dit gewoon van je beltegoed)
Roaming/MMS moet schappelijk zijn. € 0.5/MB in de EU vind ikzelf wat veel.

Mobile Vikings:
100 belminuten
2.000 sms’jes
2 GB internet => €15/maand
Voordelen: roaming SUPERgoedkoop / 1 uur bellen en 300 sms’jes naar andere Belgische Vikings
Nadelen: 4G-bereik is verschrikkelijk traag, dekking is ondermaats

Mobistar Internet On Mobile:
50 belminuten
1.000 sms’jes
3 GB internet => €15/maand
Voordelen: geweldig 4G-netwerk / 3 GB internet!!!
Nadelen: belminuten op zich genoeg, maar toch is 30ct/min wat veel / niet veel goeds over hun 2G/3G-netwerk gehoord / roaming zeer duur
(Tariefplan best oké. Genoeg belmin. maar als je even iets langer belt, ben je het dubbele kwijt van MV. Veel bellen doe ik niet…)

Proximus Generation Connect:
80 belminuten
10.000 sms’jes
2 GB internet => €20/maand
Voordelen: beste 3G-netwerk / 10 MB gratis roaming p.m.
Nadelen: geen wisselgesprek/gesprekken doorschakelen (gebruik ik redelijk vaak) / max. 100 MB roaming / toen ik wegging (begin 2014) begon het 4G-netwerk op veel plaatsen trager te worden

Telenet King + Supersize (abonnement):
300 belminuten
20.000 sms’jes
2 GB internet => €20/maand
Voordelen: Mobistars geweldige 4G-netwerk / €100 korting op iPhone 6 Plus indien je 1 jaar blijft
Nadelen: minder ‘controle’ over verbruik (stop =/= stop)

Ik heb momenteel Mobile Vikings en ik ben er blij mee, maar de dekking thuis valt regelmatig weg (batterij verliest ’s nachts een 15%), op 4G kan ik meestal gewoon niets doen… Bij Proximus (in het begin) gebruikte ik 4G bijna altijd onderweg (hotspotfunctie), om bestanden te uploaden etc. en dat ging echt beduidend sneller dan met 3G. Bij MV gaat het meestal sneller via 3G dan 4G…
Mobistar heeft een geweldige dekking zo te zien. (weet wel niet wat er 1800 MHz is en wat 800… Nu maakt dat uit maar met een 6 PLUS waarschijnlijk niet meer). Weet niet of hun netwerk meer de snelheid van Proximus heeft, of zo’n verschrikkelijke ‘snelheid’ als BASE/MV?

Vooral voor 4G wil ik dus weg bij MV. Alles afgewogen weet ik niet of MV dan misschien toch nog beter is, vandaar dit topic.

Daarnaast zou ik ook nog een iPhone 6 Plus willen, en deze natuurlijk combineren met het beste 4G-netwerk etc.

Waar zouden jullie voor kiezen?

Bedankt!!!

PS: op deze site is er een artikel over iPhone 6 + abonnementen maar het is enkel geldig voor Nederland.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-14, 23:59
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Als je met 50 belminuten genoeg heb zal je niet veel kunnen doorschakelen of wisselgesprekken hebben.

Proximus had de beste dekking voor 3G maar ik dacht dat 4G beter is bij ? niet Proximus.

Als je vast internet hebt bij Belgacom kan je ook in het buitenland homespots gratis gebruiken via FON

Het niet opgebruikte belwaarde van de maand verlies je niet bij Generation Connect

Geen enkel netwerk is optimaal
Proximus, Mobistar of Base: welke operator heeft het snelste 4G-netwerk? - Nieuws - Data News Mobile
  #3  
Oud 12-11-14, 09:19
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Als je met 50 belminuten genoeg heb zal je niet veel kunnen doorschakelen of wisselgesprekken hebben.

Proximus had de beste dekking voor 3G maar ik dacht dat 4G beter is bij ? niet Proximus.

Als je vast internet hebt bij Belgacom kan je ook in het buitenland homespots gratis gebruiken via FON

Het niet opgebruikte belwaarde van de maand verlies je niet bij Generation Connect

Geen enkel netwerk is optimaal
Proximus, Mobistar of Base: welke operator heeft het snelste 4G-netwerk? - Nieuws - Data News Mobile
Weet ik. Wisselgesprekken meer dan doorschakelen, met inkomende gesprekken dan.
Na 2 maand dan weer wel 100 belminuten, 150, 200 (na niet bellen).

Belwaarde verlies je nooit, denk ik. De bonussen (uiteraard) wel.
Ik heb Telenet maar de hotspots is echt enkel voor als je stilstaat, en die zijn meestal traag (of vol).

Uiteraard is niemand optimaal, maar er is wel iemand de beste

Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke provider te kiezen voor I Phone 4 spartian Overige providers Nederland 2 16-06-11 22:56
welke provider hebben jullie? nance30 iPhone algemeen 5 10-11-10 16:51
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 19:48
Welke compensatie deal hebben jullie ? unox Odido (T-Mobile) 118 06-04-09 18:56
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? kuradius iPhone algemeen 1 07-02-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.