iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 6 Plus - Camera (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/160217-iphone-6-plus-camera.html)

eakruit 12-11-14 13:24

iPhone 6 Plus - Camera
 
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone 6 Plus gekregen en ben helemaal tevreden met mijn nieuwe telefoon. Echter heb ik wel een puntje van irritatie en weet niet zeker of ik hiervoor terug moet naar de winkel.

Wanneer ik de Camera app open en deze naar de optie Vertraagd zet begint het beeld te flikkeren (zowel bij 240 BPS als 120 BPS). Bij de optie Tijdsverloop lijkt het beeld van links naar rechts te lopen.

Weet iemand of dit aan de licht inval zou kunnen liggen of is de camera mogelijk defect?

Hoor het graag, bedankt alvast!

Guest-20180925190238 12-11-14 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eakruit (Bericht 984150)
Weet iemand of dit aan de licht inval zou kunnen liggen of is de camera mogelijk defect?

Jij hebt ooit een jailbreak gebruikt. heb je een backup teruggezet met jailbreak restanten? Eventueel een backup die je al lang meesleept?

eakruit 12-11-14 13:31

Op deze iPhone is geen jailbreak uitgevoerd. Nieuwe telefoons worden altijd helemaal opnieuw ingericht. Er kan dus onmogelijk rommel zijn meegekomen.

Guest-20180925190238 12-11-14 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eakruit (Bericht 984154)
Nieuwe telefoons worden altijd helemaal opnieuw ingericht.

OK! Was maar een vraagje om één en ander uit te sluiten. Onverklaarbare problemen kunnen soms verklaard worden door een backup met jailbreak restanten. Succes verder. :)

eakruit 12-11-14 13:41

Begrijpelijk. Heb ook al een volledige restore gedaan, maar het probleem blijft. Vandaar dat ik graag wil weten of dit vaker voorkomt of misshcien met de digitale beeld stabilisatie te maken heeft. De iPhone 6 van mijn vrouw heeft het probleem iig niet.

Fukijama 12-11-14 15:01

Heb sinds gisteren ook een iPhone 6 plus.

Heb hier ook een beetje last van, vooral in een donkere kamer.
Wanneer ik buiten film heb ik er geen last van.

Heb je het flikkerende beeld ook buiten?

Nog even een aanvulling:

Kan ook door de lampen komen. Ik had het net in het donker niet maar met een lamp aan wel.
Kan wel even een voorbeeld uploaden.

eakruit 12-11-14 15:04

Ik ga het direct even proberen en zal het zo laten weten. Heb wel net via de chat met een Apple medewerker gesproken en die vertelde dat het niet hoort dat je scherm flikkert.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2014 om 14:17 ----------

Ook hier buiten geen last. Alleen wanneer het donker is, maar ook binnen met verlichting aan heb ik het probleem.

Fukijama 12-11-14 16:09

Zo ziet het er bij mij uit.
Even snel een filmpje gemaakt.

Iphone 6 plus slowmo - YouTube

eakruit 12-11-14 16:44

Hier zo'n beetje hetzelfde... vraag me dan toch af of het aan de camera ligt of aan de software o.i.d.. Dinsdag een afspraak bij de Apple Store hierover.

PeterNL070 12-11-14 19:39

Has anyone else had any issues with the new iPhone 6's camera? : apple

DANNY151167 20-11-14 22:20

Camera iPhone 6 plus
 
Sinds vandaag problemen ondervonden met de camera van mijn iPhone 6 plus .. Scherpstellen doet hij niet meer .. Al 2 x gebeld met Apple vandaag .. Ondertussen terug op fabrieksinstelling gezet maar probleem blijft aanhouden .. Vrees dus dat het te maken heeft met hardware ? Morgen heb ik terug een afspraak met iemand van Apple ..hopen op een goed afloop


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.