iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ontgrendeling 4S na iOS 8 lastig door bedekking scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/160238-ontgrendeling-4s-na-ios-8-lastig-door-bedekking-scherm.html)

Joke D 13-11-14 12:40

Ontgrendeling 4S na iOS 8 lastig door bedekking scherm
 
1 Bijlage(n)
Na de laatste update krijg ik het ontgrendelingsscherm, maar dat is voor de helft bedekt met het toetsenbord. Hierdoor is met moeite het vakje ontgrendelen aan te raken, alleen het bovenste randje is zichtbaar. Wie weet de oplossing? Het gaat dus om het ontgrendelen van de sim.

KvdS 14-11-14 08:19

Zet je toestel eerst eens helemaal uit of doe een reset, kijk dan of het fenomeen zich nog voordoet.

peerenbooms 14-11-14 11:01

Ik heb geen last maar ik moet eerst mijn scherm met een code ontgrendelen en krijg gehele scherm numeriek voor de simlock

Joke D 14-11-14 12:13

Ontgrendeling 4S na iOS 8 blijft moeilijk
 
Ik heb zowel het opnieuw opstarten als de reset verscheidene keren geprobeerd, helaas zonder succes. Deblokkeren sim lukt wel omdat er een heel klein randje zichtbaar is waarmee ik kan ontgrendelen, maar dit hoort niet. Ik vind het lastig want als je er maar even naast zit kun je weer van voren af aan beginnen. Iemand anders die dit probleem ook heeft (had) en die de oplossing weet?

Guest-20180925190238 14-11-14 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joke D (Bericht 984370)
Iemand anders die dit probleem ook heeft (had) en die de oplossing weet?

Dit is absoluut niet normaal. Om de SIM-pincode te unlocken verschijnt er een speciaal scherm en geen toetsenbord.

Heb je ooit een backup teruggezet met jailbreak restanten? Of, heb je externe toetsenborden geïnstalleerd? Op welke iOS 8 versie draait die iPhone 4S?

Joke D 14-11-14 12:31

Sim unlock
 
Het toetsenbord bedekt het scherm om de sim te ontgrendelen. Zie de foto. Dit blijft zo. Nooit iets geks gedaan, geen jailbreak. Het is gewoon raar dat het toetsenbord direct voor het venster komt. Het zou helemaal niet moeten verschijnen.

Werner1963 14-11-14 12:37

Probeer te herstellen als nieuwe iphone met iTunes.
Je kan eventueel je Back-up terug plaatsen.
Vergeet niet eerst een Back-up te maken

Joke D 14-11-14 13:14

Sim ontgrendelen
 
Ik heb nu iOS 8.1. Probleem blijft bestaan. Het toetsenbord dat voor mijn ontgrendelingsscherm komt te staan is het standaard toetsenbord.

Werner1963 14-11-14 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joke D (Bericht 984376)
Ik heb nu iOS 8.1. Probleem blijft bestaan. Het toetsenbord dat voor mijn ontgrendelingsscherm komt te staan is het standaard toetsenbord.

Herstellen als nieuwe iphone met iTunes geprobeerd zonder je Back-up terug te zetten ?

faire4u 14-11-14 15:59

Anders je simkaart in een ander toestel doen en daar bij instellingen : vraag om pincode deze uitzetten, dan de simkaart weer in je iphone stoppen zodat er niet om een simpin wordt gevraagd.

multiblade 14-11-14 19:18

Ik krijg met m'n 4s toch echt een ander scherm om de sim te ontgrendelen :eek::eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.