//

Nieuwe app's verschijnen niet meer in instellingenscherm

Nieuwe app's verschijnen niet meer in instellingenscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen verschijnen nieuwe geïnstalleerde app's niet meer onderaan het beginscherm van instellingen bij de lijst van geïnstalleerde app's. alle app's functioneren wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-14, 17:24
Thijs1987 Thijs1987 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard Nieuwe app's verschijnen niet meer in instellingenscherm

Sinds een paar dagen verschijnen nieuwe geïnstalleerde app's niet meer onderaan het beginscherm van instellingen bij de lijst van geïnstalleerde app's. alle app's functioneren wel gewoon.

Normaal kwamen alle downloads van de appstore in het eerste scherm van instellingen en hier kon snel en eenvoudig de berichtgeving, locatietoegang, mobiele data, etc. aangepast worden. Bijv. voor Nu.nl, Markplaats.

Als ik dezelfde app bij mijn partner erop zet (ook een 5s met IOS 8.1), dan heeft zij de app wel bij instellingen staan.

Weet iemand wat hier misgaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Recencies in app store verschijnen niet Marc knuts iPad algemeen 0 22-11-13 11:58
App's verschijnen op oude en nieuwe Iphone Edjereloaded iPhone algemeen 3 20-06-13 13:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.