//

Geheugen iPhone 5S loopt vol

Geheugen iPhone 5S loopt vol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Heb al een aantal topics gezien over vol lopend geheugen, echter niet zoals hij bij mij vol loopt. Ik hoop dat iemand kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-14, 15:41
woudinho woudinho is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard Geheugen iPhone 5S loopt vol

Beste forumleden,

Heb al een aantal topics gezien over vol lopend geheugen, echter niet zoals hij bij mij vol loopt. Ik hoop dat iemand kan helpen.

Ik heb een iPhone 5S waarvan het geheugen automatisch vol loopt. Al diverse keren een hoop apps en foto's en video's opgeschoond, maar hij loopt binnen de kortste keren naar 0 bytes geheugen.

Vandaag het dieptepunt, na gisteren 225 MB vrij te hebben gemaakt was hij weer vol, toen vandaag 700 MB vrij gemaakt, maar na het maken van één foto was hij weer vol. Toen (gelezen in een ander topic) Facebook geheel verwijderd, maar wat blijkt hij blijft op 0 bytes staan (kan het dus ook niet terug installeren). Buiten de foto's om ook geen gekke grote apps op mijn iPhone staan.

Wie kan mij hiermee helpen en durft er wat over te zeggen of een oplossing te noemen? Ik heb geen Jailbreak uitgevoerd en cache van Safari is zo goed als leeg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-14, 18:17
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Harde reset geprobeerd?
  #3  
Oud 20-11-14, 09:26
leandertjee leandertjee is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woudinho Bekijk bericht
Beste forumleden,

Heb al een aantal topics gezien over vol lopend geheugen, echter niet zoals hij bij mij vol loopt. Ik hoop dat iemand kan helpen.

Ik heb een iPhone 5S waarvan het geheugen automatisch vol loopt. Al diverse keren een hoop apps en foto's en video's opgeschoond, maar hij loopt binnen de kortste keren naar 0 bytes geheugen.

Vandaag het dieptepunt, na gisteren 225 MB vrij te hebben gemaakt was hij weer vol, toen vandaag 700 MB vrij gemaakt, maar na het maken van één foto was hij weer vol. Toen (gelezen in een ander topic) Facebook geheel verwijderd, maar wat blijkt hij blijft op 0 bytes staan (kan het dus ook niet terug installeren). Buiten de foto's om ook geen gekke grote apps op mijn iPhone staan.

Wie kan mij hiermee helpen en durft er wat over te zeggen of een oplossing te noemen? Ik heb geen Jailbreak uitgevoerd en cache van Safari is zo goed als leeg.
Had ik ook op mijn oude 3gs.

sluit hem aan op itunes en wat waaschijnlijk blijkt is dat de map "overig" zeer veel informatie inpikt.

Ik had door middel van een jailbreak de app "icleaner" een soort ccleaner voor de iphone, waarmee deze bestanden gemakkelijk gewist werden (4gb verwijdert eerste keer).

Aangezien jij geen jailbreak hebt zal je even moeten googlen. De telefoon herstellen werkte bij mij ook voor een aantal maanden, maar na een tijdje liep die weer vol (kan te maken hebben met de jailbreak).
  #4  
Oud 20-11-14, 14:29
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Wat zegt instellingen > algemeen > gebruik >batterijgebruik
Is daar een app die misschien veel gebruikt wordt op de achtergrond en je geheugen doet vollopen.
Kijk ook bij algemeen > gebruik > opslag > beheer opslag
  #5  
Oud 13-08-15, 17:17
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

Ben benieuwd of TS al een oplossing heeft? Ik tob er ook al een tijdje mee met mijn iPhone 6 16Gb. Ik was daarom ook erg blij met de komst van de iCloud fotobibliotheek. Maar de 0 bytes is frustrerend.

Ik heb de iPhone gereset, backup terug gezet, zelfs schoon geïnstalleerd en handmatig zaken teruggezet - niets werkt. Althans: wel tijdelijk - maar het aantal vrij bytes loopt rustig terug.

Nu draai ik de beta van IOS9 - even had ik door deze installatie weer 2Gb vrij maar ook nu is het een kwestie van tijd totdat ie weer op 0 bytes staat.

wat ik me afvraag: zou het nu kunnen komen door de fotobibliotheek? ik heb nu >17000 foto's in de bibliotheek staan. Ze worden wel gecomprimeerd opgeslagen maar ik kan nergens terugzien hoeveel Mb dit verbruikt. Iemand daar ervaring mee?

Volgens m'n iPhone heb ik:

In gebruik: 11,7 Gb
Beschikbaar: 0 bytes
Foto's en camera: 782 Mb

totaal 72 apps die samen 3,37 Gb zijn
  #6  
Oud 14-08-15, 15:11
woudinho woudinho is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Hi, ik ben maar heel simpel het volgende gaan doen:

- Back up gemaakt via iTunes (apps niet gesynct) (bekabeld)
- Alle foto's handmatig verplaatst naar een usb stick (ja echt waar).
- Vervolgens telefoon opnieuw geinstalleerd (bekabeld).
- Foto's auto syncen aangezet en een cloud abo van 200gb genomen
- Back-up terug gezet.
- De echt benodigde apps opnieuw gedownload.

Probleem tot nu nog steeds opgelost. Heb weer ruimte en hij loopt op een normale manier vol.
Reageren

Labels
geheugen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s 16gb geheugen loopt steeds vol... E60Bimmer iPhone algemeen 7 13-11-14 15:55
Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol duhen iPhone algemeen 3 30-04-14 09:19
Windows: Geheugen iPhone vol volgens itunes JanG iTunes 0 16-02-14 14:28
Geheugen ene iphone sneller vol dan de andere timeswa iPhone algemeen 8 08-01-12 12:45
Geheugen vol denman80 Jailbreak apps en thema's 6 08-04-11 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.