//

MDM icm initiele installatie idevice

MDM icm initiele installatie idevice discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet of ik hier voor mijn vraag terecht kan maar ik probeer het gewoon Op dit moment hebben wij een Cloud MDM ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-14, 21:44
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Post MDM icm initiele installatie idevice

Hallo,

Ik weet niet of ik hier voor mijn vraag terecht kan maar ik probeer het gewoon

Op dit moment hebben wij een Cloud MDM oplossing(MobiDM) maar wij moeten de initiële installatie van een iDevice nog steeds met de hand doen. Met de initiële installatie bedoel ik dan het volgende:

-Taalkeuze
-Landkeuze
-Gebruikersovereenkomst
-Locatievoorzieningen
-Herstel(iCloud)
-Apple ID
-Toegangscode
-Touch ID
-App-analyse(foutmeldingen naar apple ja/nee)


De in het rood geschreven zijn af te vangen via een profile die je met iPhone Configurator vanaf een Mac kan pushen naar een idevice die net uit de doos komt, maar de andere volgens mij niet.
Na de initiële installatie moet de MDM app nog geïnstalleerd worden(is ook via iPhone Configurator te pushen) en moet het iDevice zichzelf aanmelden via de MDM app.

Mijn vragen:
1. Is het ook mogelijk de taal/landkeuze en gebruikersovereenkomst te automatiseren zodat ook dit klikken op het iDevice scheelt?
2. Is het ook mogelijk om tijdens het pushen van het profile via iPhone Configurator het iDevice zichzelf te laten registreren bij de MDM?

De bedoeling is om zo min mogelijk op het iDevice zelf te doen en zo veel mogelijk te automatiseren of via gepushte profile of via MDM, mocht er iemand verder nog tips hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud na verkopen iDevice Fifaspeler iCloud 0 12-03-13 20:41
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes martwout iPhone algemeen 0 11-10-12 18:05
Nieuw in iDevice ontwikkeling Morse92 Ontwikkelen voor iOS 6 18-03-11 23:56
3 iDevice's en 2 outlook's Overlord iTunes 4 14-02-11 20:40
Remote Controlling iDevice to iDevice J4cks0n Ontwikkelen voor iOS 1 01-12-10 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.