//

Synchroniseren contacten gaat fout

Synchroniseren contacten gaat fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, tot gisteren had ik de iPhone 5 en ben ik overgegaan naar de iPhone 6. Mijn dochter heeft de 5 overgenomen. Ik had eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-14, 11:23
PeterKoemans PeterKoemans is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard Synchroniseren contacten gaat fout

Hallo,

tot gisteren had ik de iPhone 5 en ben ik overgegaan naar de iPhone 6. Mijn dochter heeft de 5 overgenomen. Ik had eerst een reservekopie van de 5 gemaakt en deze vervolgens op de 6 geplaatst. Nu heb ik gisterenavond al mijn contacten verwijderd van de 5, omdat mijn dochter haar eigen contacten heeft, echter tot mijn schrik zag ik hierna dat deze ook ineens van de 6 verdwenen waren. Vanmorgen weer de oude reservekopie teruggezet op de 6 en naar contacten gegaan, ik zag vervolgens dat al mijn oude contacten er weer in stonden echter na luttele seconden versprong het beeld en stonden daar de huidige contacten vanuit het toestel van dochter weer. Kennelijk synchroniseert de 6 de contacten met de 5. Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Groet, Peter Koemans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-14, 11:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterKoemans Bekijk bericht
Kennelijk synchroniseert de 6 de contacten met de 5.
Kennelijk gebruikt de iPhone 6 hetzelfde iCloud Apple ID als de iPhone 5. Dan is het normaal dat de data tussen de twee toestellen gesynchroniseerd word.

Citaat:
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen.
Gebruik een ander iCloud Apple ID op de iPhone 5.
  #3  
Oud 22-11-14, 12:29
PeterKoemans PeterKoemans is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Ze hadden inderdaad hetzelfde iCloud Apple ID. Ik heb vervolgens op de 5 de iCloud ID verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Hierna weer de reservekopie op de 6 gezet maar er gebeurd exact hetzelfde. Ik zie eerst al mijn oude contacten staan en na enkele seconden verdwijnen die en krijg dan weer dezelfde contacten als die op de 5 staan.
  #4  
Oud 22-11-14, 12:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterKoemans Bekijk bericht
Ik zie eerst al mijn oude contacten staan en na enkele seconden verdwijnen die en krijg dan weer dezelfde contacten als die op de 5 staan.
Logisch! Want die iPhone 6 synchroniseert met www.icloud.com en daar staan nu de contacten van de iPhone 5. Lees het onderstaande topic eens:

http://forum.iculture.nl/f147/icloud...edig-leeg.html
  #5  
Oud 22-11-14, 14:35
PeterKoemans PeterKoemans is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

Het heeft wat voeten in aarde gehad maar via de topic die je stuurde is het uiteindelijk gelukt timosha, dank voor je hulp.
  #6  
Oud 22-11-14, 15:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonder dank en graag gedaan. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten synchroniseren met Gmail contacten walbum iCloud 3 07-03-13 11:10
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten mauricenl iTunes 0 06-07-10 17:16
Mac OS X: iPhone synchroniseren fout click66 iTunes 0 14-05-10 15:44
synchroniseren Itunes fout 0xE8000001 Patrickdkl Archief 1 15-07-08 19:41
Windows: Contacten van Nokia 6300 -> Outlook -> iPhone: gaat fout LA_Ranger Desktop-applicaties 0 21-05-08 13:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.