Dringend iemand gezocht om iPhone mee te nemen uit de USA discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zoek dringend iemand die binnenkort naar de USA gaat en die een iPhone 6 128gb zwart simlockfree wil meenemen voor mij. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik zoek dringend iemand die binnenkort naar de USA gaat en die een iPhone 6 128gb zwart simlockfree wil meenemen voor mij. Ik zal het geld op voorhand op de rekening storten en het kopen afhalen bij de gewenste plek van die persoon. Aangezien de iPhones in Amerika veel goedkoper zijn ben ik te gierig om er eentje van hier te kopen, maar helaas genoeg heb ik niemand in mijn naaste kringen die binnenkort naar de USA gaat, ik heb dringend de 6 nodig want mijn 4s is helemaal kapot. Indien gewenst kan ik er een compensatie voor geven ook. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die persoon wil waarschijnlijk ook een vergoeding voor het meenemen en de moeite die hij er voor moet doen, als je pech hebt en je moet ook nog eens tax aftikken dan ben je mogelijk net zo duur of zelfs duurder uit.
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() Mijn dochter is alle twee weken in Atlanta (GA). Betaal je ook de invoerkosten + 21% BTW + boete als zij gesnapt wordt door de douane? Indien ja dan kan je beter die iPhone in Europa kopen. Is goedkoper en dat is toch wat telt voor gierigaards. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Auto's zijn in de US ook véél goedkoper, kan iemand die meteen eentje meebrengen? Owjah, benzine kost daar ook bijna niets, kan...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je niet te veel uit wil geven koop dan een iPhone 5.
|
|
|||
|
|||
![]() en heeft Babken al iemand gevonden die zo gek is om hem te helpen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wt kost zo iets in de usa gr anske
|
|
||||
|
||||
![]()
amerika, iphone, iphone6, simlockvrij, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om telefoongesprekken mee op te nemen??? | mozlan | iPhone Apps | 2 | 02-06-12 14:18 |
dringend hulp gezocht!!!! | Mavel | Archief | 1 | 09-11-09 23:46 |
Dringend gezocht! | iphoner32 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-05-08 23:26 |
|
|