Gamecenter login probeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn broertje heeft een iphone 4 met versie 6.1.3 erop hij heeft toen een nieuwe apple id aangemaakt mobiel fabrieksinstellingen gedaan en clash of clans ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gamecenter login probeem
Mijn broertje heeft een iphone 4 met versie 6.1.3 erop hij heeft toen een nieuwe apple id aangemaakt mobiel fabrieksinstellingen gedaan en clash of clans gedownload na het downloaden als je de spel opent vraagt die om in te loggen op gamecenter dus hij logde in en stond laden en ineens komt er een leeg scherm je kan alleen op annuleren klikken na een tijdje wachten en mobiel opnieuw opstarten lukt het steeds niet er blijft een leeg scherm
Wat te doen Ik heb mijn eigen icloud account geprobeert en dat lukt wel alleen bij de nieuwe icloud accound lukt het niet maakt het mischien uit dat de nieuwe icloud account met @hotmail.com is dat dat de oorzaak is? Laatst gewijzigd door Encore7333; 24-11-14 om 05:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S Wi-Fi probeem? | rsnhakan | iPhone algemeen | 2 | 21-09-13 09:28 |
Soms probeem versturen/ontvangen MMS | MacCurd | iPhone algemeen | 6 | 15-07-12 15:57 |
Gamecenter | Bs23 | iPad Games | 0 | 08-01-12 15:49 |
Apple logo Firmware 3.1.3 Probeem | Elixxer | iPhone algemeen | 6 | 04-05-10 14:48 |
map probeem | kevinvw | Archief | 1 | 01-03-08 22:33 |
|
|