iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 6 Plus - garantie op scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/160571-iphone-6-plus-garantie-op-scherm.html)

KBM 26-11-14 11:20

Iphone 6 Plus - garantie op scherm
 
Goedemorgen!

Ik ben benieuwd in hoeverre er garantie verleend wordt op de iphone 6 plus als daarvan het scherm in mn broekzak kapot is geknapt?! Valt lastig te bewijzen natuurlijk, maar het is toch echt zo :( Ik heb het veels te dure zwart lederen apple hoesje erbij van 59E!

En wat je ook direct merkt is dat de telefoon buigzaam wordt, wat eerst gewoon niet zo was!

Prijzen op internet rijzen werkelijk de pan uit, E399 is geen uitzondering :(
Apple zelf vervangt geen schermen nog in de Apple store, maar 'binnen de garantie' wel vervanging van toestel voor 150E.. Ben er echt dood ziek van, heb em pas sinds 4 oktober! Ik was eigenlijk niet van plan hier ook maar 1 cent voor te betalen, bovendien hoor je het vaker!

Ik vind het echt absurd dat mijn dure splinternieuwe telefoon gewoon kapot gaat in mn broekzak!

Wie weet hier meer over?!

Alvast bedankt.

Guest-20180925190238 26-11-14 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KBM (Bericht 985580)
Ik ben benieuwd in hoeverre er garantie verleend wordt op de iphone 6 plus als daarvan het scherm in mn broekzak kapot is geknapt?!

Op een gebarsten scherm geeft Apple in principe geen garantie ongeacht hoe de barst is ontstaan. Maar als je een heel goed "broekzakverhaal" hebt kan je natuurlijk altijd proberen. Succes gewenst. :-)

KBM 26-11-14 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 985581)
Op een gebarsten scherm geeft Apple in principe geen garantie ongeacht hoe de barst is ontstaan. Maar als je een heel goed "broekzakverhaal" hebt kan je natuurlijk altijd proberen. Succes gewenst. :-)

Dit is iets waarvan je kunt aannemen dat ze ervan op de hoogte zijn. Flashback naar mijn retina scherm op de mac waar ik ook al 3x mee terug geweest ben... Ze WETEN dat het een bekend probleem is. Hoe kan het zijn dat je dan met een kluitje het riet in gestuurd wordt?!

Dank voor je antwoord :)

Guest-20180925190238 26-11-14 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KBM (Bericht 985585)
Hoe kan het zijn dat je dan met een kluitje het riet in gestuurd wordt?!

Dat "kluitje" zijn de Algemene Voorwaarden van Apple. Nogmaals, probeer om garantie te krijgen. Niemand op het forum kan voor Apple beslissen of jij al dan niet garantie krijgt.

KBM 26-11-14 12:12

Ga ik doen! Ik zal posten als ik iets meer weet, bedankt!

Starscreamer 28-11-14 02:09

Anders schakel je de inboedel verzekering in ;)

Roos79 28-11-14 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer (Bericht 985797)
Anders schakel je de inboedel verzekering in ;)

En dan volgend jaar mekkeren dat deze inboedel verzekering weer gestegen is ;)

peerenbooms 28-11-14 12:26

Dan moet je wel een inboedel verzekering hebben die dit dekt in het algemeen niet. Of je moet een top verzekering hebben.en dan nog heb je meestal een eigen risico van ong. 100euro

suzuki2002 28-11-14 21:31

Ik heb hier ergens gelezen dat een scherm vervangen van een IPhone 6 bij Apple 130 euro kost

Richu75 29-11-14 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 985885)
Ik heb hier ergens gelezen dat een scherm vervangen van een IPhone 6 bij Apple 130 euro kost

Van een iPhone 6 wel, een plus is twee tientjes duurder:

Apple - Support - Servicereactiecenter


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.