//

Iphone 4S Geen foto's in fotostream

Iphone 4S Geen foto's in fotostream discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt een leek op het gebied van de Iphone en Icloud. Voorheen kwamen mijn gemaakte foto's automatisch in mijn fotostream op mijn Windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-14, 13:16
cvg cvg is offline
• iOS 8.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard Iphone 4S Geen foto's in fotostream

Ik ben echt een leek op het gebied van de Iphone en Icloud.

Voorheen kwamen mijn gemaakte foto's automatisch in mijn fotostream op mijn Windows PC. Echter nu werkt het ineens niet meer. In het Icloud configuratiestream staat het mapje "foto's" uit. Aanvinken lukt niet. Ik heb Icloud al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niets geholpen. Het vakje voor de foto's staat nog steeds uit en ik kan het nog steeds niet aanvinken. Is er iemand die mij kan helpen?

Ook zie ik dat er van mijn contacten meer 2 mensen in Icloud staan (ipv 123). Nogmaals ik ben echt een leek op dit gebied.

Ik heb overigens een Iphone 4S met IOS 7.1.2 (IOS 8 is verwijderd, omdat mijn telefoon hierdoor vaak vast hing)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-14, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvg Bekijk bericht
configuratiestream staat het mapje "foto's" uit. Aanvinken lukt niet.
Heb je toen je iOS 8 gebruikte iCloud iPhoto Library (beta) aangevinkt en iCloud Drive geactiveerd?
  #3  
Oud 28-11-14, 14:49
Reem0nN Reem0nN is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 30
Standaard

Ik ben het eens met Timosha.
Vermoedelijk heb je perongeluk de iCloud Drive geactiveerd.

Bron:

Feitelijk waarschuwt Apple daar zelf al voor tijdens de installatie, wanneer de optie iCloud Drive wordt aangeboden. 'Werkt niet met andere apparaten die niet met iOS 8 of OS X Yosemite werken', staat er in het schermpje. Wat er niet staat is, dat je niet meer terug kunt, wanneer je eenmaal naar iCloud Drive bent overgestapt.

Dat betekent dat mensen met een Mac hun bestanden niet langer kunnen delen met hun iPad of iPhone, wanneer die opgewaardeerd wordt naar iOS 8. Want Yosemite moet nog officieel uitgebracht worden. De nieuwste officiële versie is Mavericks. Mac-gebruikers moeten dus wachten totdat Yosemite officieel op de markt komt

Ook apparaten waarop men geen iOS 8 heeft draaien, kunnen niet langer bestanden uitwisselen via iCloud. Dat geldt voor oudere iPhones en iPads. Maar het kan ook een verstandige keuze zijn om oudere iPhones niet op te waarderen. Sommige analisten waarschuwen voor merkbare afname van de prestaties op oudere Apple-apparaten. 'Not Now' is daarom voor personen in één van deze situaties de aan te bevelen optie.

Echter staat er dat je je niet kan afmelden voor iCloud Drive.
Toch zou ik het eens proberen om via instellingen - iCloud - iCloud Drive - Uit te vinken.

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Fotostream foto's verdwenen magier76 Muziek, foto & video 6 12-12-13 21:12
Onbekende foto's in fotostream Bellerina iCloud 9 01-02-13 00:03
Wel fotostream geen Iphoto foto's stony667 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 13-01-13 12:39
Niet alle foto's van iPhone in fotostream? ivanwoerkom Muziek, foto & video 6 23-07-12 18:03
Fotostream - Windows - geen foto's bisebaer Muziek, foto & video 7 19-10-11 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.