//

Iphone 4S Geen foto's in fotostream

Iphone 4S Geen foto's in fotostream discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt een leek op het gebied van de Iphone en Icloud. Voorheen kwamen mijn gemaakte foto's automatisch in mijn fotostream op mijn Windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-14, 13:16
cvg cvg is offline
• iOS 8.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 2
Standaard Iphone 4S Geen foto's in fotostream

Ik ben echt een leek op het gebied van de Iphone en Icloud.

Voorheen kwamen mijn gemaakte foto's automatisch in mijn fotostream op mijn Windows PC. Echter nu werkt het ineens niet meer. In het Icloud configuratiestream staat het mapje "foto's" uit. Aanvinken lukt niet. Ik heb Icloud al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niets geholpen. Het vakje voor de foto's staat nog steeds uit en ik kan het nog steeds niet aanvinken. Is er iemand die mij kan helpen?

Ook zie ik dat er van mijn contacten meer 2 mensen in Icloud staan (ipv 123). Nogmaals ik ben echt een leek op dit gebied.

Ik heb overigens een Iphone 4S met IOS 7.1.2 (IOS 8 is verwijderd, omdat mijn telefoon hierdoor vaak vast hing)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-14, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvg Bekijk bericht
configuratiestream staat het mapje "foto's" uit. Aanvinken lukt niet.
Heb je toen je iOS 8 gebruikte iCloud iPhoto Library (beta) aangevinkt en iCloud Drive geactiveerd?
  #3  
Oud 28-11-14, 14:49
Reem0nN Reem0nN is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 30
Standaard

Ik ben het eens met Timosha.