//

verkeerd emailadres ingevoerd bij instellen iCloud op iPhone5s

verkeerd emailadres ingevoerd bij instellen iCloud op iPhone5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone heb ik bij het invoeren van mijn apple id voor icloud een verkeerd niet bestaand e-mailadres ingevoerd. Sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-14, 17:47
Lunidee68 Lunidee68 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard verkeerd emailadres ingevoerd bij instellen iCloud op iPhone5s

Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone heb ik bij het invoeren van mijn apple id voor icloud een verkeerd niet bestaand e-mailadres ingevoerd. Sinds die tijd is iCloud het account aan het controleren. Er is namelijk een mail gestuurd naar dat niet bestaande adres met instructies. Ik heb geprobeerd het account te verwijderen, maar dan vraagt hij om een wachtwoord. En het wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Via internet zoek ik een oplossing, maar ik vind nergens een oplossing. Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-14, 18:16
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Vaag verhaal. Waarom vul je een niet bestaand email adres in?
Het beste wat je kan doen is contact met Apple opnemen en de originele aankoopbon overleggen. Zij kunnen je verder helpen.
  #3  
Oud 29-11-14, 18:23
Lunidee68 Lunidee68 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard

iedereen maakt wel eens fouten toch? Ik heb gmail.nl ingevoerd, tja hartstikke stom... maar ik ga er wel mee naar Apple
  #4  
Oud 29-11-14, 21:35
PeterNL070 PeterNL070 is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 36
Standaard

Daarom dus check, check dubbel check
  #5  
Oud 07-12-14, 21:03
Lunidee68 Lunidee68 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard probleem opgelost

dankzij Apple Support heb ik een wachtwoord gekregen, waardoor ik kon uitloggen bij iCloud. Wat een opluchting.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerd emailadres bij AppStore Sarah82 iPhone algemeen 3 18-05-14 17:32
Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel Mark1972 iCloud 11 06-12-12 22:05
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. Guusjuh Overige providers Nederland 9 24-05-12 20:44
Problemen met instellen emailadres fiepje iPhone algemeen 8 26-08-10 18:38
Ravensword ingevoerd bij de app store borgqueenx iPhone Apps 2 06-11-09 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.