//

iPhone 3GS synchronisatie met outlook agenda, fout: iphone losgekoppeld

iPhone 3GS synchronisatie met outlook agenda, fout: iphone losgekoppeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) laat me starten met de info dat ik nieuw ben op dit forum. Ik heb gezocht maar vind niet direct een oplossing voor mijn probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-14, 15:18
Guido32 Guido32 is offline
• iOS 6.1.6
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 3GS synchronisatie met outlook agenda, fout: iphone losgekoppeld

laat me starten met de info dat ik nieuw ben op dit forum. Ik heb gezocht maar vind niet direct een oplossing voor mijn probleem.
Hier is het:
iphone 3GS, outlook 2007 windows, sync via USB kabel.
Synchroniseren van contacten (outlook), agenda(outlook), muziek, foto's, apps. Heeft altijd goed gewerkt maar recentelijk foutmelding: itunes kan de agenda niet synchroniseren met de iphone omdat de iphone losgekoppeld is.
Het rare is dat synchroniseren met uotlook contacten, fotos en muziek en app allemaal correct verloopt. Ik synchroniseer ook met een iPad en daar loopt alles(dus ook de agenda) perfect.
Ik heb iTunes vervangen en de iPhone terug naar fabrieksinstellingen gezet en terug aangepast maar de foutmelding blijft.
Sorry voor de lange intro maar heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad of weet er iemand wat ik nog kan proberen om het probleem op te lossen?
Alvast bedankt om hier wat aandacht aan te besteden.

Laatst gewijzigd door Guido32; 01-12-14 om 15:22. Reden: verbetering tekst
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, fout losgekoppeld, iphone, sync outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS en synchronisatie met outlook 2010 saxofoon iPhone algemeen 1 20-08-12 08:41
synchronisatie outlook agenda met iphone via syncmate jce iTunes 4 10-02-12 14:29
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 03-04-10 23:12
synchronisatie outlook agenda (2003) met iphone huntie iTunes 1 01-07-09 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.