//

Whatsapp op nieuwe iPhone

Whatsapp op nieuwe iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ga binnenkort overstappen van m'n iPhone naar een nieuwere iPhone (met hetzelfde nummer/simkaart) en wou graag weten of al mijn whatsapp groepen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-14, 23:01
poffin poffin is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard Whatsapp op nieuwe iPhone

Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort overstappen van m'n iPhone naar een nieuwere iPhone (met hetzelfde nummer/simkaart) en wou graag weten of al mijn whatsapp groepen automatisch ook op mijn nieuwe iPhone worden aangemeld?

En moet ik dus mijn account op de oude iPhone in Whatsapp verwijderen in de instellingen of hoeft dat allemaal niet en kan ik gewoon dezelfde nummer op m'n nieuwe iPhone gebruiken?

Wou graag weten hoe dit precies zit en zou me enorm helpen als iemand mij kan uitleggen hoe dat gaat met Whatsapp als je een nieuwe iPhone gebruikt met nummerbehoud.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-14, 23:15
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Zodra je Whatsapp opent op je nieuwe telefoon zal je deze door middel van je nummer moeten activeren. Op dat moment zal je niet meer bereikbaar zijn via Whatsapp op je oude telefoon.
Je groepen worden automatisch mee overgezet.
Je kunt zelfs alles (buiten video's) opslaan via Whatsapp. Dit doe je door in Whatsapp te gaan naar: Instellingen> Chat instellingen > Chat backup > Maak nu een back up te klikken. Deze wordt dan terug gezet op je nieuwe Device.
Succes!
  #3  
Oud 01-12-14, 23:57
poffin poffin is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

Perfect, ik weet genoeg.

Heel erg bedankt Rasz!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Apple ID <-> WhatsApp timebase iPhone algemeen 2 06-11-13 18:44
Whatsapp nieuwe iPad jordi99000 iPad algemeen 2 13-04-12 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.