//

Bestanden naar Iphone en terug

Bestanden naar Iphone en terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben de trotse bezitter van een nieuwe Iphone, na 4 jaar android, een vraag: Ik wil graag bestanden (muziek, boeken, films, data etc) op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-14, 17:52
essox essox is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard Bestanden naar Iphone en terug

Hallo,

Ben de trotse bezitter van een nieuwe Iphone, na 4 jaar android, een vraag:
Ik wil graag bestanden (muziek, boeken, films, data etc) op mijn iphone kunnen plaatsen en terug op mijn pc onder windows 7 echter absoluut zonder Itunes te gebruiken. Is er een universeel progje wat dat doet ?

Alvast dank
Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-14, 18:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door essox Bekijk bericht
Is er een universeel progje wat dat doet ?
Geen enkel alternatief progje kan dat zonder iTunes. Al die progjes hebben absoluut de onderliggende functies van iTunes nodig om met de iPhone te verbinden en data over te zetten.
  #3  
Oud 04-12-14, 18:16
essox essox is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie. Er moet toch wel iets te vinden zijn, dat dit probleem oplost, ik weet dat er jaren geleden al progs waren als Itools, foobar etc die dat oplosten. ik zoek eigelijk naar iets recenters.
  #4  
Oud 04-12-14, 18:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door essox Bekijk bericht
Er moet toch wel iets te vinden zijn, dat dit probleem oplost, ik weet dat er jaren geleden al progs waren als Itools, foobar etc die dat oplosten.
Alternative progjes zijn er wel te vinden maar je zal nog altijd de laatste versie van iTunes moeten installeren om die te laten werken. Dat was vroeger niet anders.

En zonder jailbreak kan je met die alternatieve dingen ook niet veel. Met een jailbreak kan je iets meer. Maar als je met een jailbreak op zijn Androids te werk gaat heb je binnen no time een vernaggelde iPhone.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bestanden terug krijgen joeyhelmons iPhone algemeen 2 05-02-13 00:49
bestanden terug zoeken in iphone explorer of diskaid Marcello2011 Desktop-applicaties 2 15-04-11 08:52
Appstore bestanden terug kopieren Jaak18 iPhone algemeen 3 15-09-10 10:10
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.