//

IPhone werkt super met exchange server van bedrijf

IPhone werkt super met exchange server van bedrijf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) aha. En de gmail is fetch. Dus je gebruikt Mobile me voor prive mail en exchange uiteraard voor zakelijk...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-07-08, 11:56
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

aha. En de gmail is fetch. Dus je gebruikt Mobile me voor prive mail en exchange uiteraard voor zakelijk
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-07-08, 12:12
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Bekijk bericht
aha. En de gmail is fetch. Dus je gebruikt Mobile me voor prive mail en exchange uiteraard voor zakelijk
Yep, maar werkt ook goed hoor.
  #43  
Oud 23-07-08, 12:23
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Ik heb nog wel wat vragen over MobileMe, maar ik start wel een nieuw draadje
  #44  
Oud 24-07-08, 20:49
Circle Circle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Synchronisatie met Exchange heeft bij mij een stortvloed aan uitnodigingen op de iPhone opgeleverd. Uitnodigingen met een datum ver voor de ingestelde periode van synchronisatie en dus uitnodigingen die al lang geaccepteerd waren via Outlook. Opnieuw accepteren wil ik de verzenders niet aandoen (het antwoord wordt automatisch verstuurd) en verwijderen op de iPhone is volgens mij niet mogelijk. Iemand een suggestie?
  #45  
Oud 24-07-08, 21:51
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

ik had ook een stortvloed aan vergaderverzoeken, ik heb het account opnieuw aangemaakt met case sensitive alias, zeer eerder bericht, leek de oplossing te zijn
  #46  
Oud 25-07-08, 08:04
Peterke Peterke is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard Vergaderverzoeken exchange

Ik heb er ook last van, gisteravond iPhone hersteld en exchange weer geconfigureerd en ik kreeg weer dezelfde vergaderverzoeken.

Nu is mijn vraag wat er case sensitive moeten worden ingevuld, email of gebruikersnaam?
  #47  
Oud 25-07-08, 10:28
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

email, in mijngeval dus Chris.Holman@xxx.com

Laatst gewijzigd door chrisholman; 25-07-08 om 11:17.
  #48  
Oud 25-07-08, 10:46
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisholman Bekijk bericht
email, in mijngeval dus Chris.Holman AT getronics.com
Zo, dan zullen we eens gaan spammen

Geintje, maar misschien handiger om er zoiets van te maken als ik gedaan heb, je kunt het forum volgens mij altijd lezen zonder te registreren, dus sommigen zouden dit kunnen gaan misbruiken

Niet echt prettig als dat je zakelijke e-mail adres is
  #49  
Oud 25-07-08, 11:03
Peterke Peterke is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisholman Bekijk bericht
email, in mijngeval dus Chris.Holman@getronics.com
Weet of dit ook zo als alias is opgenomen binnen de exange server. Ik namelijk al de exacte naam overgenomen welke ik als alias gebuik (in mijn geval allemaal kleine letters).

En kreeg gisteravond alle vergaderverzoeken, vanmorgen het account aangepast, gebruikersnaam een hoofdletter in een kleine letter gewijzigd en ik had alle vergaderverzoeken weer.

Er was al een collega die vroeg of ik drie maal bij de vergadering zou zijn.

Is toch wel hinderlijk, zeker in het begin omdat je wat experimenteerd en regelmatig je iphone hersteld. (althans ik dan)
  #50  
Oud 30-07-08, 12:17
DirkT DirkT is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard exchange mail

Ik heb Iphone 3G aangeschaft. Op werk werd alles geregeld met exhange server. De agenda wordt direct bijgewerkt. Enkel het email verkeer wil niet werken. ( zowel inkomend als uitgaand )
Krijg volgende foutmelding :

[SIZE=2]Inkomend verkeer :
mail ophalen niet mogelijk
De verbinding met de server is mislukt

Uitgaand verkeer :
mail versturen niet mogelijk
fout bij afleveren van dit bericht

iemand enig idee wat er fout kan zijn ?

[/SIZE]
  #51  
Oud 30-07-08, 12:31
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

DirkT, als je agenda wel werkt, lijkt het me een probleem aan de kant van de exchange server, je administrator zou nog ff de checklist moeten nalopen Apple - iPhone - Zakelijk - Integratie
  #52  
Oud 01-08-08, 12:56
MiPhoney MiPhoney is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Hoi,

Ik heb wat vraagjes over Exchange, kan ze misschien best in dit draadje kwijt? Ik draai op dit moment:

-Exchange van mijn werk (alleen e-mail)
- popmail van eigen domeinnaam (privé)
- yahoo mail (privé)

En synchroniseer agenda's en contacten vanaf mijn privé powerbookje. Exchange draait prima, maar mijn hele mappenstructuur is uitgeklapt, met een erg lange lijst als resultaat (een paar honderd mappen voor verschillende cliënten, dossiers, etc). Ik heb bij exchange alleen mail aan staan, aangezien ik op de support pagina van apple las dat iTunes mijn (prive) contacten en agenda's niet meer synchroniseert als ik die bij Exchange activeer. (http://support.apple.com/kb/HT2480) Ik wil die graag behouden en niet noodgedwongen verhuizen naar Outlook op kantoor. Bovendien hoeft mijn secretaresse niet al mijn privé afspraken te zien. Ik heb een aantal vraagjes:

- Is er een manier om mappen en submappen te sluiten in Exchange mail?
- Is er een manier om toch agenda's en contacten van exchange en van mijn powerbook beide te synchroniseren (liefst door de Exchange agenda te koppelen aan mijn 'Werk' agenda binnen iCal/mijn iPhone)?
- Idem mbt contactpersonen?
- Is er een manier om de verschillende mail accounts hun eigen button te geven op de iPhone?

Thanx!
  #53  
Oud 01-08-08, 23:16
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard

MiFoney, tja, je wil nogal wat. Ik heb deels een oplossing voor je, dat is zoals ik het ingericht heb. Ik heb mijn lopende projecten en issues ondergebracht als mappen in exchange (die wil ik ook beschikbaar hebben op de iphone) en voor mijn opslag en minder urgente mail heb ik een extra pst outlook file (desnoods op je netwerkschijf) aangemaakt. Dit is dan dus niet beschikbaar op de iPhone maar alleen van de lokale client versie van Outlook. Voor mijn powerbook gebruik in iCal, Adresboek en sychroniseer deze via Plaxo. Op mijn windows (werk) notebook gebruik ik ook plaxo en daarmee zijn zowel mijn iPhone (via exchange), mijn exchange account en mijn outlook met elkaar gesynced. Je kunt overigens nog steeds in iCal een prive en werk kalender aanhouden, deze kun je in Outlook ook scheiden met Plaxo (en een extra calender aanmaken in Exchange voor prive items) in de iPhone krijg je dan meerder calenders te zien, dat werkt prima. Voor contactpersonen werkt dit mechanisme (via Plaxo en iPhone) ook.

Een eigen button is misschien te maken met de developer kit, iemand die die uitdaging aan wil?

Overigens, Plaxo heb je niet meer nodig bij de volgende (Snow) update van Leopard, dan is de exchange ondersteuning ook beschikbaar voor je powerbook!

MvG, Chris.

Laatst gewijzigd door chrisholman; 01-08-08 om 23:21.
  #54  
Oud 06-08-08, 22:41
MiPhoney MiPhoney is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Chris, dank voor je uitleg. Heb het min of meer hetzelfde ingericht!

Heb het allemaal iets anders in moeten richten dan mijn bedoeling was (andere mappenstructuur, prive-contacten en -agenda's toch maar synchroniseren met werk-outlook), maar Plaxo werkt idd prima. De agenda is nu wel een grote chaos, op de iphone, en plotseling ook op de exchange based webversie van mijn werkagenda, die altijd vlekkeloos liep. Dat verbaasd me wel. Ik hoop dat de agenda's worden hersteld als ik de case sensitive instellingen van mijn exchange account heb opgevraagd bij de helpdesk.. En in de publieke versie van agenda's op intranet kunnen al mijn collega's nu in mijn prive-agenda kijken. Daar heb ik nog niets op kunnen verzinnen..
  #55  
Oud 08-08-08, 13:18
MiPhoney MiPhoney is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

1) Iemand een idee of je op je iphone nieuwe events in een exchange agenda op 'persoonlijk' kan zetten, zoals in Outlook, zodat de inhoud ervan niet zichtbaar is voor anderen binnen het kantoornetwerk?

(Heb mijn indeling in verschillende agenda's overboord gezet, items uit mijn privé agenda overgezet naar mijn Outlook agenda met die instelling 'persoonlijk' en wil dat met nieuwe afspraken vanaf de iphone ook kunnen doen..)

2) Oude afspraken verschijnen op activatiedatum
Eerder in deze thread stond al dat mensen problemen hadden met het activeren van de agenda, waarbij al vastgelegde afspraken als uitnodigingen verschenen. Oplossing was met case sensitive invoeren account informatie bij Exchange. Dat is bij mij min of meer gelukt, maar ik merk nu dat er nog een ander probleempje doorheen liep: Ik krijg elke keer dat ik de agenda-exchange deactiveerde en weer activeerde een hele reeks oude afspraken te zien op de huidige datum. (Gelukkig lang niet alle oude afspraken!) Die staan nu in ieder geval op zowel afgelopen woensdag als vandaag. Iemand dat ook gehad en/of enig idee wat de oorzaak kan zijn???

Thanx!
  #56  
Oud 07-09-08, 20:15
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Agenda items toevoegen op iphone "geen deelnemers"

Ik heb ook exchange pushmail geactiveerd en het werkt perfect echter als ik een nieuw agenda item op mijn iphone aanmaak kan ik geen deelnemers uitnodigen.

Iemand een idee...
  #57  
Oud 09-09-08, 18:23
coolhva coolhva is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kippenhok van NL
Berichten: 27
Stuur een bericht via ICQ naar coolhva Stuur een bericht via Instant Messenger naar coolhva Stuur een bericht via MSN naar coolhva Stuur een bericht via Yahoo naar coolhva
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whosnext Bekijk bericht
Agenda items toevoegen op iphone "geen deelnemers"

Ik heb ook exchange pushmail geactiveerd en het werkt perfect echter als ik een nieuw agenda item op mijn iphone aanmaak kan ik geen deelnemers uitnodigen.

Iemand een idee...
dit kan ook niet op de iPhone, alleen uitnodigingen ontvangen en accepteren/niet accepteren.
  #58  
Oud 10-09-08, 08:59
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Jammer...

dat is dan weer jammer dat dat niet kan... ik snap het niet hoor...
ben je halverwege heb je de eindstreep in zicht en lig je ook nog vooraan in het spelersveld en dan stop je met roeien...
  #59  
Oud 18-09-08, 10:14
iPhone Paul's schermafbeelding
iPhone Paul iPhone Paul is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Ik heb er hier 3 , 1 xchange , mobileme en dan nog een gmail in imap stijl.Draaien perfect naast elkaar.
Werk ook met Exchange (push). Privemail staat op handmatig. Maar als ik pushmail binnenkrijg en deze wil bekijken, gaat hij dus meteen mijn privemail ophalen. Hoe kan ik dit dan scheiden?
Kan ik een extra mail-icon maken en de naam daarvan wijzigen?
Thanx 4 advise
  #60  
Oud 18-09-08, 13:29
Rcfred Rcfred is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 14
Standaard Windows Server 2003 > Iphone 2.0

[FONT=Verdana]Wie zit er in de buurt van Leiden en kan mijn Iphone met mijn Windows Server 2003 laten synchroniseren.[/FONT]
[FONT=Verdana]Ik heb het al aan een ICT bedrijf gevraagd maar die komen (na div. nota's gestuurd te hebben) niet verder met dit.[/FONT]

Ik hoor het graag.

Mvg, Fred
06-54641101
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone cyber2001 iTunes 1 12-01-10 00:23
Exchange account (De verbinding met server is mislukt) polmke iPhone algemeen 23 09-12-09 11:33
van de ene naar de andere exchange server remind99 iTunes 0 17-05-09 12:09
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26
synchroniseren met exchange server mrgoolie iPhone algemeen 12 23-03-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.