//

Spellingscontrole staat niet onder toetsenbord

Spellingscontrole staat niet onder toetsenbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn broertje vroeg vanmiddag aan mij hoe hij een bepaald woord moest schrijven toen hij een berichtje aan het typen was. Ik gaf aan dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-14, 14:09
kasperge kasperge is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard Spellingscontrole staat niet onder toetsenbord

Mijn broertje vroeg vanmiddag aan mij hoe hij een bepaald woord moest schrijven toen hij een berichtje aan het typen was. Ik gaf aan dat hij ook spellingscontrole kan gebruiken. Hij zei dat hij dat niet kan en alleen autocorrectie kan toepassen. Omdat mijn broertje en ik allebei een iphone 4s hebben die allebij op ios8.1.1 draaien vond ik dat vreemd.

Dus hebben we de telefoons naast elkaar gelegd en kwamen we er achter dat bij mij onder toetsenbordinstellingen, autocorrectie en spellingscontrole staat aangegeven en bij hem alleen autocorrectie. Dus er staat geen balkje met spellingscontrole.

Waar kan dit aan liggen en kan hij toch op een of andere manier spellingscontrole aanzetten?

Ik vind dit echt vreemd aangezien onze iphones identiek aan elkaar zijn, behalve dat die van mij ongeveer 1 jaar ouder is.
Op google kan ik er niks over vinden dus vandaar dat ik het hier vraag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-14, 14:32
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ook niet onder Instellingen > Algemeen > Toetsenbord?
  #3  
Oud 06-12-14, 16:33
kasperge kasperge is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard

Nee daar staat hij niet onder, dat is juist het vreemde want bij mijn iphone staat hij dat wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Film gekocht maar staat niet onder videos Herman96 iTunes 6 04-05-13 16:18
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen jaaadullle iPhone algemeen 2 10-04-12 20:59
spellingscontrole met NL woordenboek studiowat iPhone algemeen 7 18-02-09 12:07
Spellingscontrole Arend Archief 1 09-09-08 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.