//

Mijn iphone scherm reageert/doet raar.

Mijn iphone scherm reageert/doet raar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb voor goed 2 maand terug mijn Iphone 4 scherm laten maken, naar goed een week liet het scherm al los aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-14, 16:03
Hope Hope is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Question Mijn iphone scherm reageert/doet raar.

Hallo,

Ik heb voor goed 2 maand terug mijn Iphone 4 scherm laten maken, naar goed een week liet het scherm al los aan de zijkant. Nooit mee heen gegaan aangezien er geen garantie op zit.

Afgelopen weekend wou ik zelf zien wat het probleem was en heb ik hem uit elkaar gehaald, kwam tot de conclusie dat mijn scherm los laat. De iphone gewoon weer in elkaar gezet en werkte goed, gister had ik mijn iphone laten vallen, en vervolgens mijn simkaart eruit gehaald (zonder de iphone uit te doen) vervolgens is de iphone op een wit scherm gesprongen voor een dikke 10 minuten, toen heb ik de batterij er uit gehaald, en werkte hij redelijk, het scherm knipperde alleen aldoor.

Vannacht had ik mijn iphone uitgezet en vanochtend werkte hij weer zonder problemen, maar ik krijg nu aldoor de problemen terug en ook andere dingen, zoals mijn scherm werd zo straks groen, tenminste alle zwarte lijntjes. ook gaat het scherm heen en weer net alsof er heel snel op gescrold word. zelf heb ik het idee dat dit gebeurd wanneer ik de iphone ergens neerleg.

ik heb overigens alle kabeltjes nagekeken en alles zit er na behoren in.

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?
Als ik de telefoon op fabrieksinstellingen zet is het probleem dan weg?

Alvast bedankt

Update:

Ik hield net mijn iphone uit het beschermhoesje en ik kreeg gelijk een zwart scherm met groen en rood erin, ik hoorde wel geluid. nu is het scherm weer op het eerder beschreven groene probleem gesprongen.

foto:

Laatst gewijzigd door Hope; 09-12-14 om 16:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-14, 17:08
Robbo34 Robbo34 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Als je connectoren nog vastzitten dan is je scherm gewoon weer kapot vrees ik.
Zou best kunnen dat ze het niet geweldig gemaakt hebben of met niet originele onderdelen werken waardoor 1x laten vallen meteen weer alles naar de haaien is. Waar heb je het laten doen? Want ik heb 2 maanden geleden zelf mijn iPhone 4 scherm vervangen en dat werkt top echt. Misschien een aanrader voor je. Laat maar weten, dan kan ik je daarmee helpen de juiste onderdelen te bestellen bv.
  #3  
Oud 10-12-14, 20:43
Hope Hope is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbo34 Bekijk bericht
Want ik heb 2 maanden geleden zelf mijn iPhone 4 scherm vervangen en dat werkt top echt. Misschien een aanrader voor je. Laat maar weten, dan kan ik je daarmee helpen de juiste onderdelen te bestellen bv.
Hoe duur is een nieuw schermpje ongeveer? hem er zelf in moeten zetten is geen probleem.
  #4  
Oud 11-12-14, 10:09
Robbo34 Robbo34 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Als je alleen je scherm vervangt zijn de kosten ongeveer 40 euro. Ik wil niet echt reclame maken voor et ene bedrijf of het ander, maar ik heb mijn scherm hier besteld Compleet scherm (LCD & digitizer) iPhone 4 zwart
Het voordeel was dat zij ook handige montagefilm hebben om het zelf te vervangen. Bovendien was het product goed en werkt mijn iPhone sindsdien weer top. Zij zijn Als je de voor en achterkant wil vervangen kost het ongeveer 55 euro meen ik. Veel succes, laat maar weten of het lukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone reageert raar bij gebruik rastin2014 iPhone algemeen 11 12-12-14 10:09
Mijn nieuwe iphone 5 doet raar bij het opladen cheb_mohamed iPhone algemeen 5 31-12-12 13:36
iPhone: mijn iphone 4 met versie 4.01 (8A306) doet raar ? henkvdbergh Jailbreak 6 05-03-12 19:43
Scherm van iPhone 3gs doet raar lammertinkm iPhone algemeen 7 07-05-10 16:36
(HELP) mijn iphone doet raar..(met fotos) freemanfunky Unlock [archief] 3 02-05-08 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.